نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که بعد از ناکامی این تیم در جام ملت‌های آسیا در حق کی‌روش و بازیکنان بی‌انصافی شده است.

چشمی: در حق کی‌روش و تیم‌ملی بی‌انصافی شد
به گزارش خبرورزشی، روزبه چشمی پس از ورود تیم ملی به ایران بعد از حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، گفت: شرمنده مردم شدیم و مخصوصاً شرمنده کسانی که برای استقبال به فرودگاه آمدند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم، شاید اگر در بازی آخر مقابل ژاپن توپ‌های‌مان وارد دروازه می‌شد الان اوضاع فرق می‌کرد و نتیجه دیگری رقم می‌خورد.
وی درباره پایان حضور کی‌روش در تیم ملی ایران، گفت: اگر قرار باشد کی‌روش برود فکر می‌کنم با این استقبالی که از تیم شد، این جدایی با یک پالس مثبت رخ خواهد داد. بعد از رفتن ایشان می‌فهمیم که کی‌روش چه کمک‌هایی به فوتبال ما کرده است.
مدافع تیم ملی کشورمان درباره ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، گفت: رقابت در جام ملت‌ها سخت است وگرنه ما تاکنون حداقل یکی در میان باید جام می‌آوردیم. فکر می‌کنم در حق تیم ملی و کی‌روش بی‌انصافی کردند. همه اعضای تیم تلاش‌شان را کردند.
چشمی درباره اینکه چرا در این مسابقات کم به میدان رفت، تصریح کرد: این نظر سرمربی بوده که چه دقایقی را در میدان بازی کنم. در همان لحظاتی که در بازی بودم تلاش کردم که بهترین عملکردم را برای تیم ملی داشته باشم.
وی راجع به شکست ۳ بر صفر ایران مقابل ژاپن گفت: در این بازی روی یک اتفاق و غفلت گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید، هرچند موقعیت‌هایی داشتیم که بتوانیم بازی را برگردانیم، اما بدشانس بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی