نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سپیدرود رشت می‌گوید مدیران ورزشی برای راحتی کار خود همه زمین چمن‌های طبیعی را به چمن مصنوعی تبدیل کردند و این کار ما را خیلی دشوار کرده است.

همه زمین‌های شمال مصنوعی شده‌اند!

به گزارش خبرورزشی، محمد‌رضا مهدوی به زمین چمن مصنوعی استادیوم سردار جنگل معترض شده و می‌گوید بازی در زمین چمن مصنوعی عمر بازیکن را کم می‌کند. او همچنین به این نکته اشاره کرده که سپیدرود در بازی‌های خارج از خانه، چون باید در زمین چمن طبیعی بازی کند به مشکل می‌خورد.

مهدوی در این باره می‌گوید: ما به چمن مصنوعی عادت داریم، اما مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود، بازیکنان از نظر بدنی بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند، از طرفی وقتی بیرون از استان بازی داریم باید روی چمن طبیعی بازی کنیم و، چون به این چمن عادت نداریم این مسئله ما را خیلی اذیت می‌کند.

کاپیتان سپیدرود ادامه داد: اما بد نیست بدانید همه زمین‌های فوتبال شمال مصنوعی شده‌اند. در قائمشهر زمین چمن استادیوم شهیدوطنی مدت‌هاست که مصنوعی شده! استادیوم شهدای نوشهر که قرار است در ماه‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد به زمین چمن مصنوعی مجهز شده است. استادیوم شهید عضدی رشت و سردار جنگل این شهر هم با زمین چمن طبیعی خداحافظی کرده‌اند. در دیگر شهر‌های شمالی هم زمین چمن استادیوم‌ها مصنوعی شده‌اند. نمونه‌اش استادیوم قلعه عقاب‌ها در تالش که پذیرای بازی‌های تیم چوکا در لیگ ۲ است!

محمد‌رضا مهدوی افزود: بی‌شک این اقدام برای راحت شدن از زحمات نگهداری زمین چمن طبیعی در شمال کشور است که با بارش باران مواجه است. البته شرایط آب‌وهوایی شمال بیش از همه مناطق کمک می‌کند که چمن به سرعت رشد کند، به‌طوری که شمال کشور به سرزمین سرسبز معروف است، اما همان‌طور که اشاره شد مدیران ورزش به جای حل مسئله، صورت‌مسئله را پاک کردند تا به یک‌باره خود را راحت کنند. امیدواریم شهرداری‌ها در شمال به تبعیت از مدیران ورزشی فضای سبز طبیعی را با چمن مصنوعی عوض نکنند!

بازیکن سپیدرود گفت: نیاز به توضیح نیست که شمال، خاک حاصل‌خیز و آب‌وهوای مرطوبی دارد و در چنین شرایط کاشت چمن آن‌قدر سخت نیست، اما همان‌طور که اشاره شد شمالی‌ها نمی‌خواهند سختی‌های نگهداری چمن طبیعی را به جان بخرند در حالی که زمین چمن مصنوعی برای شهر‌هایی ابداع شده که کشت چمن طبیعی آن‌جا سخت و تقریباً غیرممکن است. جالب اینکه براساس آن‌چه مشاهده می‌شود شمال کشور بیشترین زمین فوتبال با چمن مصنوعی را دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی