نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: نمی‌دانم دقیقاً چه کسی مدیرعامل است ولی آقای فتحی می‌داند تصمیماتی که برای باشگاهش گرفته می‌شود از جای دیگری غیر از باشگاه است!

چرا رئیس دفتر وزیر باید به قراب بگوید استعفا بده و برو؟

خبرورزشی/محمدرضا مدنی: حسن زمانی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با روزنامه خبرورزشی از شرایط مدیریتی در این باشگاه به شدت انتقاد کرده و دلیل سکوت ۱۰ ماهه اش را به صراحت با ما در میان گذاشت. او همچنین به خاطر برخوردی که با جواد قراب صورت گرفته از طرف خودش از این پیشکسوت استقلال عذرخواهی کرد و از مدیریت فعلی باشگاه خواست با مردم روراست باشد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.
* چرا برخی رسانه‌ها از شما به عنوان عضو مستعفی هیئت مدیره نام برده‌اند؟
متأسفانه به دلیل عدم دعوت از بنده به جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال این تلقی اشتباه به وجود آمده که بنده از هیئت مدیره باشگاه جدا شده‌ام، اما بنده مادامی که با استعفایم موافقت نشود تا یک سال دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه هستم.
* اما جلسه این هیئت هفته پیش با معرفی اعضای جدید برگزار شد؟
از این رو تأکید می‌کنم همه انتخابات و انتصابات این هیئت غیر قانونی است، چون من در آن حضور نداشتم. در واقع دوستان تخلف کرده‌اند که بدون من جلسه تشکیل دادند.
* شما گفته بودید مدیریت باشگاه در این مدت هیچ اختیاری نداشته است؟
دقیقاً! هیچ دخالتی نداشت. تصمیمات را وزیر می‌گرفت و مدیریت باشگاه فقط دنبال این بود که از هیئت مدیره باشگاه برای تصویب دستورات از ما امضا بگیرد.
* اگر می‌دانستید چرا احکام را امضا می‌کردید؟
مجبور بودیم! چرا من ۱۰ ماه سکوت کرده بودم؟ برای همین مسائل بود. در همه آن مدت دندان روی جگر گذاشته بودم. می‌دانستم چه اتفاقاتی پشت پرده در حال رخ دادن است ولی با توجه به وضعیت تیم استقلال و جدایی بازیکنان و چند مشکل دیگر، اگر من هم می‌خواستم حرف بزنم اوضاع بدتر می‌شد. بنده فقط دنبال جمع کردن مسائل اینچنینی بودم ولی باز هم ادامه می‌یافت تا اینکه مجبور به استعفا شدم و گفتم با این وضعیت دیگر نمی‌خواهم بمانم.
* اگر مجبور بودید احکامی را امضا کنید که توسط شما (اعضای هیئت مدیره) مصوب نشده بود پس چرا در باشگاه مانده بودید؟‌
نمی‌خواستیم اوضاع باشگاه بیش از این بر هم بریزد. قبول دارم این بدترین نوع مدیریت در باشگاه استقلال است که تاکنون وجود داشته است.
* اما فتحی همه این مسائل را تکذیب کرده است؟
فتحی انسان شریفی است و بنده به او توصیه کردم این رفتار را انجام ندهد. او در باشگاه زحمات زیادی می‌کشد و کسی منکرش نیست ولی کاش یک مقدار منصفانه‌تر با ماجرا برخورد می‌کردند و واقعیت‌ها را می‌گفتند تا مردم قضاوت کنند. قرار نیست ما مدح کسی را بگوییم. خداوند انسان را آزاده آفریده و باید شجاعت داشته باشیم و حرف حق را بزنیم. بنده در این راه سر سوزنی کوتاه نمی‌آیم، چون با کسی رودربایستی ندارم. چون دلم به حال استقلال و هوادارانش می‌سوزد. اگر این رویه اصلاح نشود همه با هم ضرر می‌کنند، هم استقلال و هم هوادارانش.
* با این وصف می‌خواهید بگویید مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش) مدیرعامل استقلال است؟‌
نمی‌دانم دقیقاً چه کسی مدیرعامل استقلال است ولی آقای فتحی می‌داند تصمیماتی که برای باشگاهش گرفته می‌شود از جای دیگری غیر از باشگاه است!
* لطف کنید یک نمونه از این مواردی که به آن‌ها اشاره دارید را بیان کنید؟
جواد قراب انسانی شریف و به نوعی شناسنامه باشگاه استقلال است. چرا باید رئیس دفتر آقای سلطانی‌فر به ایشان تلفن کند و از قول وزیر به او بگوید به وزارتخانه بیایید و استعفانامه تان را بنویسید و بروید؟ مگر استقلال هیئت مدیره نداشت؟ این بی‌حرمتی به ایشان خیلی بد بود و کسی هم برای دلجویی از ایشان یک تماس با جواد قراب نگرفته است! بنده به سهم خودم از این طریق از جواد قراب بابت این بی‌حرمتی عذرخواهی می‌کنم. این هم یک نمونه از عدم استقلال در هیئت مدیره باشگاه استقلال.
* با این وصف آینده استقلال را چطور توصیف می‌کنید؟
خدا به استقلال و هوادارانش رحم کند که باید یک ماه بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند. بنده هم مادامی که در خدمت باشگاه هستم هر کمکی از دستم بربیاید کوتاهی نمی‌کنم. هر زمان هم که استعفایم به تأیید مجمع رسید به عنوان یک هوادار به تشویق تیم استقلال خواهم پرداخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی