۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز گفت: هنوز از شکست مقابل تیم مس رفسنجان در شوک هستم.

هنوز در شوک شکست مقابل مس هستم/برای صعود به فینال ۷ گل نیاز داریم

به گزارش خبرورزشی، دور برگشت از مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری دو دیدار پی‌گیری خواهد شد. تیم ملی حفاری اهواز که فقط با یک شکست و به عنوان تیم صدرنشین راهی دور پلی‌آف شده بود در مرحله رفت رقابت‌ها شکست سنگینی مقابل تیم مس رفسنجان متحمل شد و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و در دیدار برگشت کار سختی مقابل تیم مس در پیش دارد و برای صعود به فینال تلاش خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری درباره شکست سنگین مقابل تیم مس رفسنجان گفت: بازیکنانم در بازی مقابل مس ۱۰ درصد بازی خود را اجرا نکردند، مصدومیت‌های بسیارِ تیم نیز مزید بر علت شد تا چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. در نیمه نخست ۴ گل پشت سر هم دریافت کردیم. هنوز خود من به عنوان سرمربی تیم در شوک هستم، چنین نتیجه‌ای دور از انتظار بود و برایم قابل هضم نیست.

زیور بابایی در ادامه درباره بازی در دور برگشت گفت: کار بسیار سختی روز جمعه در پیش خواهیم داشت. برای صعود به فینال باید ۷ گل به ثمر برسانیم. تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد. اما تیم مس نیز همان‌طور که در دور رفت بازی خوبی ارائه داد در دور برگشت نیز خوب بازی خواهد کرد. کار سختی در پیش داریم و توکل بر خدا به زمین می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی