نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور تیم دو و میدانی استان قم در مسابقات انتخابی آسیای میانه خبر داد.

حضور تیم دو و میدانی استان قم در مسابقات انتخابی آسیای میانه

به گزارش خبرورزشی، علی رضایی اظهار داشت: تیم دو و میدانی استان قم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی قهرمانی آسیای میانه روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در مسابقات دو و میدانی داخل سالن کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران حضور خواهد داشت.

وی افزود: در این مسابقات تیم استان قم در بخش مردان با ۸ دوومیدانی‌کار و در بخش بانوان با ۴ دوومیدانی‌کار حضور دارد که در بخش پسران شانس زیادی برای موفقیت در چند ماده در اختیار دارد و در بخش بانوان نیز برای زهرا رضایی در پنج‌گانه شانس بیشتری نسبت به سایر اعضای اعزامی قم متصور هستیم.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم گفت: در تیم مردان استان قم رضا ملک‌پور ستاره دوومیدانی قم و ملی‌پوش ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در مواد ۴۰۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر، علی کشاورز و علی سلامتیان در ماده ۶۰ متر با مانع و محمدحسین اسکندری در ماده پرتاب وزنه مسابقات می‌دهند.

رضایی بیان داشت: مهدی رضایی دونده قمی اعزامی به المپیک جوانان آرژانتین در مواد ۶۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر، حسن نیک‌نظر در مواد ۴ در ۴۰۰ متر و ماده ۴۰۰ متر، محمدعلی زابلی در پرش با نیزه و ۴ در ۴۰۰ متر و مهدی حاجیلو در ۴ در ۴۰۰ متر سایر نفرات تیم مردان قم هستند.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش دختران به استثنای زهرا رضایی که در ماده پنج‌گانه مسابقه می‌دهد زهرا صفایی در ۶۰ متر با مانع، مهلا رضایی در ۸۰۰ متر و فاطمه خدایی در پرش با نیزه برای دو و میدانی قم روی پیست می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی