نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کاتالان‌ها معتقد است آنها در نیمه اول غافل و بی روح بودند و هیچ برنامه و هدفی نداشتند.

به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به توقف خارج از خانه تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو واکنش نشان داد.
والورده پس از این تساوی گفت: در نیمه اول غافل و بی روح بودیم. هیچ برنامه و هدفی در کار نبود. هیچ موقعیتی هم. انتظار داشتیم بازی‌مان ریتم بیشتری به خود بگیرد، اما این طور نشد. مسئول عملکرد تیم خودمان هستیم و عملکرد بازیکنان خودمان و کاری از دستمان در قبال تیم حریف برنمی‌آید. اتلتیک گاهی پرس سنگینی از جلو وارد میکرد که ما با این عملکرد طبعا قادر نبودیم از زیر آن به خوبی خارج شویم. گاهی هم در دفاع فشرده کار می‌کرد تا از ضد حملات استفاده کند. در نیمه اول به خصوص باید بهتر از این‌ها بازی می‌کردیم. با عزم و برنامه‌تر. مقاطعی بود که اصلا در بازی نبودیم. از یک هفته دشوار می‌آمدیم، ولی خستگی این نمی‌تواند بهانه باشد.
والورده درباره آمادگی مسی هم اظهار داشت: لئو حالش خوب است و امشب هم خوب بازی کرد. مثل همیشه نبود؟ اوکی، ولی تلاشش را کرد و به لحاظ بدنی کاملا آماده بود که اگر نبود بازی نمی‌کرد.
سرمربی کاتالان‌ها درباره تعویض‌هایی که انجام داد هم بیان کرد: باز هم می‌خواهید علیه بازیکنی که تعویض شده جبهه بگیرید و بگویید عملکردش ضعیف بوده است! هر وقت بازیکنی تعویض می‌شود این طور به نظر می‌رسد که مربی می‌خواهد بگوید دلیل عملکرد ضعیف تیم او است، ولی واقعا همه داستان این نیست.
درخشش تراشتگن موضوع آخرین صحبت‌های والورده بود: او شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. در نیمه اول روی یک صحنه به خوبی اشتباهش را جبران کرد و مهاری تماشایی داشت. در نیمه دوم؟ مهار ضربه ویلیامز بسیار مهم و حیاتی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی