۰
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم پرسپولیس معتقدند به اندازه کافی از سوی تیم رسانه ای باشگاه مورد حمایت قرار نمی گیرند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با فولاد، مشکلات عجیبی را تجربه کردند. در حین بازی نیز به ادعای کارشناسان داوری، بابت اشتباهات رضا کرمانشاهی، نتیجه این دیدار را از دست دادند و در پایان نیز، با انواع و اقسام حواشی مواجه شدند، اما در تمام این مدت، تیم رسانه‌ای باشگاه تنها به انعکاس چند عکس از جریان بازی اکتفا کرد.
همین موضوع باعث عصبانیت شدید بازیکنان شد تا آن‌ها اقدام به اعتراض نسبت به عملکرد تیم رسانه‌ای باشگاه کنند. یکی از کسانی که همراه کاروان پرسپولیس در اهواز حضور داشت، در این مورد به ما گفت: «بازیکنان حق داشتند که عصبانی باشند، چون فکر می‌کنند هیچ کس از آن‌ها حمایت نمی‌کند. وقتی مسئولان رسانه‌ای باشگاه سکوت کرده اند، مشخص است که این طور سر پرسپولیس را می‌بُرَند!»
برخی بازیکنان از جمله دو کاپیتان تیم یعنی حسین ماهینی و سیدجلال حسینی نیز با توئیت‌ها و مصاحبه‌های شان، این اعتراضات را رسانه‌ای کردند. به نظر می‌رسد درگیری عجیبی داخل کمپ پرسپولیس بعد از باخت مقابل فولاد آغاز شده و به این زودی نیز خاتمه پیدا نمی کند زیرا کانال های هواداری نسبت به این اتفاق واکنش های تندی نشان داده و خواستار پاسخگویی مسئولان باشگاه شدند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی