نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رم در دیداری از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در پایتخت ایتالیا میزبان پورتو خواهد بود.

رم – پورتو؛ انتقام از اژدها به گزارش خبرورزشی،  در ورزشگاه المپیکو شهر رم، جالوروسی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبانِ پورتو خواهد بود. قضاوت دیداری که امشب از ساعت 23:30 آغاز خواهد شد به دنی ماکیله هلندی سپرده شده است.

رم

بعد از 7 گلی که در جام‌حذفی شاگردان دی‌فرانچسکو برابر فیورنتینا دریافت کردند اوضاع برای این مربی سخت شد. اگرچه در 6 بازی اخیر در لیگ تیمش شکست نخورده و وضعیت بدی ندارد، اما باشگاه انتظار داشت رم با حضور او پیشرفت کند. حالا تیم ششم جدول هستند و رقابت جدی با میلان، آتالانتا و لاتزیو برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت. در لیگ قهرمانان قرعه بدی ندارند و حداقل می‌شود برای پایتخت‌نشینان ایتالیا شانس صعود متصور شد. اگرچه هنوز باخت سنگین 3 گله در خانه برابر پورتو را فراموش نکرده‌اند.

پورتو

پورتو در لیگ پرتغال صدرنشین است اما در کورس قهرمانی بنفیکا و براگا جایگاه شاگردان کونسیسائو را تهدید می‌کنند. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرعه خوبی داشتند و بعد از تساوی در اولین بازی برابر شالکه، در دیگر دیدارهای‌شان 5 برد متوالی کسب کردند تا بهترین آمار مرحله گروهی را به خودشان اختصاص دهند. حالا کونسیسائو که عملکرد خوبی روی نیمکت پورتو داشته می‌خواهد تیمش را از این مرحله هم بالاتر ببرد. همانطور که رم خوشحال است حریف بزرگ‌تر از پورتو نصیبش نشده، پورتو هم خوشحال است با تیم‌هایی مثل لیورپول یا منچستریونایتد نباید مصاف بدهد.

آخرین جدال

در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017-2016 دو تیم در بازی برگشت به تساوی یک-یک رسیدند. آندره سیلوا برای پورتو و فلیپه (گل‌به‌خودی) برای رم گلزنی کردند. با توجه به برد 3 بر صفر پرتغالی‌ها در بازی رفت آن‌ها به مرحله گروهی صعود کردند.

آمار بازی

3) رم در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 3 مرتبه موفق شده رقبا را حذف کند و 3 مرتبه حذف شده است.

16) پورتو بهترین عملکرد مرحله گروهی را داشت و 16 امتیاز کسب کرد.

صفر) پورتو در کنار بارسلونا، بایرن‌مونیخ، آژاکس و لیون تیم‌های بدون باخت مرحله گروهی بودند.

3) رم و لیورپول بین تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی با 3 شکست بیشترین باخت را در مرحله گروهی داشته‌اند.

4) پورتو در 4 بازی آخرش خودش برابر رم شکست نخورده است.

4) پرتغالی‌ها آخرین مرتبه 4 سال پیش از این مرحله فراتر رفته‌اند.

  مصدومان و محرومان

رابین اولسن دروازه‌بان اول رم مصدوم شده و به این بازی نمی‌رسد. علاوه بر او دیگو پروتی و جنگیز اوندر هم در جدال با پورتو غایب خواهند بود. موسی مارگا، وینسنت ابوباکار و خسوس کورونا هم در پایتخت ایتالیا برای پورتو بازی نخواهند کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

رم: میرانته، کارسدورپ، مارکانو، فاسیو، کولاروف، کریستانته، انزونزی، زانیولو، فلورنتسی، الشعراوی و ژکو

پورتو: کاسیاس، میلیتائو، فلیپه، په‌په، تِیس، اِررا، پریرا، تورس، اوتاویو، براهیمی و تیکینیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی