نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم استقلال گفت: در رسانه‌ها از من به عنوان بازیکن گرانقیمت و میلیاردی نام برده می‌شود در حالی که دستمزد من با آنچه درباره رضایتنامه‌ام توافق شد متفاوت است.

به گزارش خبرورزشی ، مرتضی تبریزی در بازی استقلال و پیکان مهاجم نوک تیمش بود و دقیقه ۱۶ با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد اگر در پست اصلی‌اش بازی کند موفق‌تر است. تبریزی بعد از گل شادی نکرد. وقتی در همین خصوص از او سؤال شد، گفت: بازی ما در ایام فاطمیه برگزار می‌شد و نمی‌خواستم در چنین روز‌هایی بابت یک گل شادی انجام دهم، اما خوشحالم تیمم بازی را برنده شد و خودم هم نقشی در پیروزی داشتم.
از تبریزی سؤال شد نیمکت‌نشینی‌ها ناراحتش نکرده که مهاجم استقلال جواب داد: مسلماً بازیکن حرفه‌ای دوست دارد بازی کند و نیمکت‌نشینی خوشحال‌کننده نیست. در تیم بزرگی به نام استقلال همه تیم خواهان موفقیت هستند. فرقی ندارد چه بازیکنانی وارد میدان می‌شوند مهم کسب پیروزی است. در حال حاضر ما یک تیم هستیم و نباید اجازه دهیم منیت خللی در هدف‌مان ایجاد کند.
مرتضی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ گفت: هنوز هفته‌ها به پایان لیگ باقی مانده. ما هم به قهرمانی فکر می‌کنیم و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم در نیم‌فصل دوم با کسب حداکثر امتیازات جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.
تبریزی در پایان گفت: در ماه‌های گذشته من تحت فشار بودم. در رسانه‌ها از من به عنوان بازیکن گرانقیمت و میلیاردی نام برده می‌شود در حالی که دستمزد من با آنچه درباره رضایتنامه‌ام توافق شد متفاوت است. دستمزد من از استقلال کمتر از دستمزدی است که از ذوب‌آهن می‌گرفتم. اصلاً برای مسائل مالی به استقلال اضافه نشدم و اهدافم ارزشمندتر از دستمزدم بوده است. امیدوارم این بحث‌ها تمام شود تا با آرامش به فوتبالم بپردازم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی