نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد، تیمش با شناخت کافی از حریف فردای خود، استقلال به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرورزشی، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها تیم خوبی هستند و آمادگی خوبی دارند. اختلاف امتیاز ما با استقلال کمتر از قبل شده است.
دست شفر برای انتخاب ترکیب تیمش باز است
«پیروزی دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم.»، وی با بیان این جمله در مورد بازی با استقلال گفت: ما می‌دانیم که استقلال نفرات خوبی دارد و دست شفر باز است برای اینکه بتواند ترکیب ۱۱ نفره خود را انتخاب کند. به نظرم اولین بازی مهم ما از زمان حضورم بازی فرداست. درست است نتایج خوبی در هفته‌های قبل کسب کرده‌ایم، اما فردا هم می‌توانیم با حمایت هوادران‌مان به دنبال سه امتیاز باشیم، اگر چه می‌دانیم کار سختی مقابل استقلال داریم.
از نظر من تیمم آماده بازی فرداست
سرمربی تراکتورسازان همچنین یادآور شد: شفر دو سال است در استقلال حضور دارد و می‌تواند با شناختی که دارد تیمش را کنترل کند. از نظر من تیمم آماده بازی فرداست. علی‌رغم حاشیه‌ها و استرس‌هایی که وجود دارد امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم. برای بازی فردا اسماعیلی را در اختیار نداریم، اما با این حال امیدوارم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم.
کنستانت خیلی وقت است فوتبال بازی نکرده و شرایط مناسبی ندارد
لیکنز در پاسخ به این پرسش که چرا از کنستانت استفاده نمی‌کند و آیا این بازیکن جایی در تاکتیک او ندارد، گفت: همان‌طور که می‌دانید کنسانت بازیکن بزرگی است و همه این را می‌دانیم، اما این بازیکن از زمانی که به تیم اضافه شده شرایط مناسبی نداشته، آن هم به این دلیل است که خیلی وقت است فوتبال بازی نکرده. ما تمریناتی برای او در نظر گرفته‌ایم تا آماده شود. بازی نکردن او ربطی به مسائل تاکتیکی ندارد.
به دنبال پیروزی مقابل استقلال هستیم
وی درباره تساوی تیمش در دیدار با نساجی و حساسیت‌های دیدار با استقلال و اینکه آیا تیمش را با ترکیب هجومی به زمین خواهد فرستاد یا خیر، عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که بازی را برد پشت سر بگذاریم. در مورد بازی‌های قبلی باید بگویم همه تیم‌ها تلاش می‌کنند کم اشتباه باشند، چون یک اشتباه می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. ما نه تنها از حساسیت بازی فردا باخبریم بلکه می‌دانیم بازی‌های آینده هم از حساسیت بالایی برخوردار است. همانطور که می‌دانید در تمام رشته‌های ورزشی همه به دنبال پیروزی هستند و ما باید تلاش کنیم اشتباهات‌مان را کاهش دهیم تا به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.
اشتباه حاج‌صفی اشتباه کل تیم بود
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین خاطر نشان کرد: همان‌طور که می‌دانید احسان حاج‌صفی یکی از بهترین بازیکنان ماست و به او در بازی‌های آینده نیاز داریم. شاید او یک اشتباه در دیدار با نساجی کرده باشد، اما این اشتباه نه برای یک نفر، بلکه برای کل تیم است. استقلال تیم بزرگی است و ما برای این دیدار آماده هستیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد که در تیم ملی بازی می‌کنند. فقط نمی‌خواهم بازیکنانم دچار استرس شوند، ما یک بازی خانگی داریم و می‌خواهیم برنده باشیم.
برای استقلال هم همچون تیم‌های دیگر احترام قائلیم
«آیا شناختی از نقاط ضعف و قوت استقلال دارید؟»، سرمربی تیم تراکتورسازی در واکنش به این پرسش اظهار کرد: من هیچ وقت آنالیزی که در مورد تیم حریف کرده‌ام را نمی‌گویم، چون من امروز برای تراکتورسازی کار می‌کنم و باید کارم را به خوبی انجام دهم. ما همان‌طور که برای دیگر تیم‌ها احترام قائلیم، به استقلال هم احترام می‌گذاریم این تیم بازیکنان خوبی دارد.
ایمانی و انصاری برای هماهنگی با دیگر بازیکنان نیاز به زمان دارند
لیکنز در واکنش به سوال خبرنگاری که از او در مورد محرومان و مصدومان استقلال پرسید، گفت: ما می‌دانیم استقلال دو محروم دارد، اما ورویا غفوری که مصدوم بود می‌تواند با ماسک بازی کند. در مورد تیم خودم دوست دارم امروز و فردا صبر کنم تا به ترکیب اصلی برسم. دوست دارم همه تلاش کنند تا انتخاب ۱۱ نفر برایم سخت باشد. همان‌طور که می‌دانید اکبر ایمانی و ساسان انصاری بازیکنان جدید ما هستند و نیاز به زمان دارند تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. تمام بازیکنان ما در طول تمرین تلاش می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند. بازیکنان ما باید از نظر انگیزشی خود را آماده کنند. می‌دانیم بازی سختی داریم.
مشکل پهلوان حل شده و در خدمت تیم است
وی درباره وضعیت احسان پهلوان و دلیل بازی نکردن این بازیکن گفت: در مورد این بازیکن مشکل شخصی وجود داشت که نمی‌خواهم آن را رسانه‌ای کنم، اما الان مشکل او حل شده و در خدمت تیم است.
باید طوری کار کنیم که تراکتورسازی به بهترین تیم تبدیل شود
لیکنز در مورد تعامل با تیم امید گفت: می‌توانیم با آقای کرانچار تعاملی کنیم تا زمانی که تیم تراکتورسازی بازی دارد، بازیکنان در اختیار تیم امید نباشند و به کمپ تیم ملی نروند تا پس از بازی‌های ما به اردوی تیم امید اضافه شوند. من خودم سرمربی تیم امید بودم و باید این تعامل بین سرمربی تیم امید و باشگاه‌ها نیز به وجود بیاید. ما باید طوری کار کنیم که تراکتورسازی به بهترین تیم تبدیل شود.
موسوی بازیکن آینده‌داری است
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نقی‌زاده در نیم فصل اول به صورت ثابت بازی می‌کرد و احمد موسوی هم هنوز به صورت کامل بازی نکرده است، گفت: دو بازیکنی که شما گفتید را در لیست‌مان داریم و از توانایی آن‌ها آگاه هستم. در این زمانی که در تراکتورسازی حضور دارم از آن‌ها شناخت خوبی پیدا کرده‌ام و تمام تلاش ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. احمد موسوی بازیکن خوبی است و شرایط خوبی دارد. موسوی بازیکن آینده‌داری است و ما هم از او راضی هستیم.
همیشه سعی کردم تعامل خوبی بین باشگاه و ملی‌پوشان به وجود بیاید
وی بار دیگر با اشاره به تعامل با تیم امید برای آماده‌سازی بازیکنان ملی‌پوش گفت: تعاملی باید بین ما و فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد. من همیشه سعی کردم تعامل خوبی بین باشگاه و ملی‌پوشان به وجود بیاید. ما در حال حاضر این امکان را داریم که ریکاوری بازیکنان‌مان را همین‌جا انجام دهیم. می‌توانیم با فدراسیون تعامل کنیم تا تست‌های بدنی را هم خودمان انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی