۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال بازیکنان جوان خوبی دارد اما دلیل شفر برای میدان ندادن به این جوانان را نمی‌دانم.

دین‌محمدی: گونسالوس اضافه وزن دارد!

به گزارش خبرورزشی، سیروس دین‌محمدی، بازیکن و مربی اسبق استقلال درخصوص عملکرد ضعیف آبی‌ها در بازی استقلال مقابل تراکتور با ما به گفتگو نشست.
 استقلال مقابل تراکتور چطور بود؟
شاگردان شفر بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم با احتیاط کار کردند و استقلال در فاز هجومی برنامه‌ای نداشت. مرتضی تبریزی در حمله تنها بود و خط هافبک آبی‌ها هیچ کمکی به او نمی‌کرد.
فکر می‌کنید آقای شفر در ترکیبش دچار اشتباه شده بود؟
بله، همین طور است. استفاده از پژمان منتظری در راست کاملاً اشتباه بود. وریا غفوری بهترین گزینه برای دفاع راست استقلال است. این‌که او در بازی برابر پیکان عملکرد خوبی داشت، دلیلی نمی‌شود در هر دیدار از او به عنوان هافبک راست استفاده شود.
موارد دیگری هم هست؟
آقای شفر باید بیشتر دست به جوان‌گرایی بزند. نمی‌دانم چرا از صیادمنش در این بازی استفاده نکرد. محسن کریمی هم گزینه بسیار خوبی بود.
 آمدن منشا و گونسالوس را مثبت ارزیابی می‌کنید؟
منشا هنوز در شوک است. او باید مثل پرسپولیس در استقلال هم خوب باشد. البته باز هم باید به او زمان داد. در مورد گونسالوس به نظر می‌رسد او اضافه وزن دارد و برای آماده شدن بیش از این‌ها زمان می‌خواهد.
تصمیم داور درباره اشکان دژاگه درست بود؟
از دژاگه انتظار آن خطا را روی نورافکن نداشتم. اگر داور کمی سخت‌گیری می‌کرد، می‌توانست در همان صحنه اشکان را اخراج کند. البته شادی گلش به نظرم ایرادی نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی