۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تهاجمی پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ما نمی‌خواهیم داوران به سود ما سوت بزنند. ما خواهان عدالت هستیم.

خبرورزشی/امید یوسفیان: سیامک نعمتی بازی مقابل استقلال خوزستان را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و انصافاً بازی بسیار خوبی از خودش نشان داد.
سیامک غیر از عملکرد بسیار خوبش، توانست پاس گل دوم تیمش را به علی علیپور بدهد. با او بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان و در آستانه دیدار حساس تیمش در جام‌حذفی مقابل پدیده گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
* برد مهمی مقابل استقلال خوزستان به دست آوردید.
بله واقعاً به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم. بعد از شکست تلخ و ناباورانه و البته ناحق مقابل فولاد در اهواز که همه دیدند چطور داور پنالتی علیه ما گرفت باید این بازی را می‌بردیم که خدا را شکر به این مهم رسیدیم. تیم ما کاملاً مستحق این پیروزی بود و با شایستگی به برتری رسیدیم، ضمن اینکه غیر از دو گلی که به ثمر رساندیم موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
* داوری چطور بود؟ بازیکنان‌تان اعتراض زیادی به بنیادی‌فر داشتند.‌
نمی‌دانم چه باید بگویم. در بازی مقابل فولاد پنالتی ناحق علیه ما گرفتند که این موضوع را همه دیدند. در بازی با استقلال خوزستان در نیمه نخست پنالتی روی علیپور را نگرفتند. درست است بازی را بردیم، ولی دلیل نمی‌شود داوران اشتباهات به این مهمی داشته باشند. اگر تیم ما بازی را نمی‌برد چه کسی پاسخگو بود؟ از ته ورزشگاه آزادی هم مشخص بود و می‌شد دید مهاجم استقلال خوزستان روی شجاع خطا کرده، ولی داور ندید. اگر همان توپ وارد دروازه می‌شد چه کسی جواب این همه هوادار را می‌داد؟ ما نمی‌خواهیم داوران به سود ما سوت بزنند. ما خواهان عدالت هستیم. امیدوارم از این به بعد شاهد داوری‌های خوبی باشیم.
* این بازی را از روی نیمکت شروع کردی.
بله نظر برانکو این بود که روی نیمکت باشم. من سرباز پرسپولیس و تابع کادر فنی هستم. هر وقت برانکو بخواهد برای پرسپولیس بازی می‌کنم. حتی یک دقیقه بازی کردن و پوشیدن پیراهن پرسپولیس هم افتخار بزرگی است که نصیب هرکس نمی‌شود. مهم‌ترین مسئله برای من بردن بازی‌ها و قهرمانی پرسپولیس است.
* پاس گل قشنگی به علیپور دادی.
ممنون، شما لطف دارید. کار خاصی نکردم و وظیفه‌ام را انجام دادم. همیشه سعی می‌کنم برای تیم مفید باشم. حرکت خوبی با علی انجام دادیم و دیدم او موقعیت خوبی برای گلزنی دارد به همین دلیل کات‌بک کردم و انصافاً هم علی ضربه خوبی به توپ زد و بردمان را دلچسب‌تر کرد.
* گل زدن را بیشتر دوست داری یا پاس گل دادن؟
فرقی نمی‌کند. جفت‌شان لذت‌بخش است. هر کدام حس خاص خودشان را دارند. نمی‌توانم بگویم کدام را بیشتر دوست دارم. بیشتر از همه این‌ها موفقیت تیمی و قهرمانی را دوست دارم.
* فردا باید در جام‌حذفی به مصاف پدیده بروید. این دیدار را چطور می‌بینی؟
قطعاً دیدار سخت و دشواری پیش‌رو داریم. پدیده تیم خوب و باکیفیتی دارد به همین دلیل بازی راحتی نخواهد بود، ولی امیدوارم با حمایت هواداران‌مان پدیده را شکست دهیم و به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی برسیم. واقعیت این است ما همه جام‌ها را می‌خواهیم به همین خاطر باید از سد پدیده بگذریم.
* ولی هفته گذشته پدیده را در آزادی شکست دادید. خودت هم در آن بازی گل زدی.
آن بازی فرق می‌کرد و دیدار جام‌حذفی کاملاً جدا از آن دیدار است. درست است پدیده مقابل ما شکست خورد و این هفته هم مقابل صنعت‌نفت آبادان متوقف شد، ولی اصلاً نباید گول این نتایج را خورد و باید با تمام قوا به میدان برویم. در مورد گلزنی هم خواست خدا بود شوتی که زدم وارد دروازه شد. دوست دارم باز هم برای پرسپولیس گل بزنم و مثمرثمر باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی