۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید برای رسیدن به فینال جام حذفی می‌خواهند مثل سال 1999 چلسی را شکست دهند.

به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس، این جدال را آزمونی برای بازگشت روحیه خوب قبلی به اردوی شیاطین سرخ دانست.

سرمربی تیم منچستریونایتد در این باره گفت: در سال 1999 با شکست دادن آنها در استمفوردبریج به فینال راه پیدا کردیم و سپس آرسنال و لیورپول را شکست دادیم. ما به سختی این کار را انجام دادیم و امسال هم باید دستاورد گذشته را تکرار کنیم. مشتاق این بازی هستیم. پس از باخت به پاری‌سن‌ژرمن بازی با چلسی آزمونی برای بازگرداندن روحیه قبلی به تیم است.

وی در ادامه یادآور شد: هفته بزرگی در پیش داریم. با یک باخت دچار اضطراب نمی‌شویم و ذهنیت تیم اصلاً دچار تغییر نمی‌شود. باید به سبک بازی خود ادامه بدهیم. می‌خواهیم به خانه چلسی برویم و در ادامه با لیورپول روبه‌رو شویم و خودمان را ارتقا بدهیم. تیم‌های دیگر هم مصدومانی دارند، پس باید با این مسئله کنار بیاییم.

سولشائر همچنین تصریح کرد: همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند؛ از سانچس و لوکاکو گرفته تا چونگی و حتی لینگارد. لوکاکو و سانچس مهارت‌های متفاوتی دارند و می‌توانند نشان بدهند چه کاری از دست‌شان برمی‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی