۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان اینتر و ایکاردی رنگ آن داستان عاشقانه اوایل را ندارد؛ مائورو دیگر محبوبیتی بین مدیران اینتر ندارد.

اینتر و ایکاردی؛ عاشقانه‌های تاریک به گزارش خبرورزشی، دوباره تیفوسی‌های باشگاه اینتر به جان ایکاردی و ماشینش افتاده‌اند تا نشان دهند از رفتاری که او در قبال این باشگاه داشته ناراضی هستند. کدام رفتار؟ مائورو حاضر نیست به هر قیمتی قراردادش را با نیمه مشکی و آبی‌پوش میلان تمدید کند. سرباز زدن‌های او از یک‌سو و اظهار نظرات واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌هایش، درباره آینده این بازیکن از سوی دیگر، باعث شده رابطه اینتر و ایکاردی تیره‌تر از هر زمانی شود. نتیجه آن شد که مائورو آرژانتینی بازوبند کاپیتانی اینتر را از دست داد و در آن‌سو ایکاردی هم دعوت اینتری‌ها برای بازی مقابل راپید در لیگ اروپا را پس فرستاد. همین رفتار‌ها کافی بود تا هواداران اینتر دوباره به سراغ اتومبیل گران‌قیمتش بروند و با سنگ از خجالتش درآیند. مائورو قراردادش را تمدید نکرده و حالا بیش از هر زمان دیگری شایعه جدایی‌اش به گوش می‌رسد؛ رقم فسخ قرارداد او چیزی نزدیک به ۱۱۰ میلیون یورو است ولی این بند برای باشگاه‌های ایتالیایی فعال نیست. در سوی دیگر، به نظر می‌رسد اینتری‌ها به دلیل جلوگیری از ضرر بیشتر تصمیم گرفته‌اند او را با رقم پایین‌تری، چیزی نزدیک به ۷۰ یا ۸۰ میلیون یورو بفروشند. حالا اگر این رابطه عاشقانه دیگر ترمیم نشود باید مائورو را انتهای فصل از اینتر جدا شده دانست، اما سؤال اصلی این است که چه باشگاهی می‌تواند این ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد؟

پاری‌سن‌ژرمن
چرا رفتن ایکاردی به پاریس ممکن است
دیگر تبدیل به عادت شده؛ هربار هر بازیکن بازیکنی قرار است از تیمی جدا شود می‌گویند پاری‌سن‌ژرمن آن بازیکن را می‌خرد؛ درباره ایکاردی هم شرایط مشابه است ولی بیشتر به واقعیت نزدیک است. ماجرا از این قرار است که اگر قرار باشد ادی کاوانی تابستان آینده پارک دو پرنس را ترک کند این باشگاه به دنبال یک شماره ۹ جدید می‌گردد؛ پس چه کسی بهتر از ایکاردی؟ او گرگ محوطه جریمه است و گلزنی‌هایش تضمین شده است. فصل پیش در همین لیگ ایتالیا در ۳۴ بازی توانست ۲۹ گل بزند. البته در اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان اروپا هم توانست بدرخشد و در ۶ بازی مرحله گروهی ۴ بار دروازه رقبا را باز کرد. هرچند که گلزنی‌هایش مانع حذف اینتر از لیگ قهرمانان نشد.
چرا رفتن ایکاردی به پاریس ممکن نیست
ادینسون کاوانی هنوز هم یکی از بازیکنان محبوب هواداران پاری‌سن‌ژرمن است و بعید است مسئولان این باشگاه به راحتی اجازه بدهند ادی تیم را ترک کند. اگرچه رابطه ادی با آنترو انریکه، مدیر ورزشی باشگاه کمی تیره و تار شده ولی هنوز هم ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه، حساب ویژه‌ای روی گلزن اروگوئه‌ای اش باز می‌کند. سخت است بپذیریم رئیس باشگاه به این سادگی‌ها اجازه بدهد ماتادور تیمش از جمع آن‌ها جدا شود. از طرف دیگر حتی اگر کاوانی جدا شود هم تضمینی وجود ندارد که پاریسی‌ها مهاجم جدید بخرند، چون کیلیان امباپه به خوبی می‌تواند جایش را در خط حمله پر کند. پاریسی‌ها به خوبی می‌دانند تقویت خط میانی برایشان در اولویت است.

رئال مادرید
چرا رفتن ایکاردی به رئال ممکن است
تا به حال چندین بار شایعه پیوستن ایکاردی به رئال مادرید مطرح شده. به وضوح علاقه‌مندی از سوی دو طرف وجود دارد و دلیل خاصی وجود ندارد که این علاقه‌مندی در همین تابستان پیش رو به وصال نینجامد. فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به خوبی می‌داند چه موقع باید در بازار نقل و انتقالات دست به کار شود و با توپ پر وارد شود. حالا اگر تصور شود که او رؤیای حضور MI۹ در تیمش را در سر می‌پروراند، باید گفت تصور اشتباهی نیست. از سوی دیگر، ایکاردی هم چندین بار خیلی شفاف از علاقه اش برای پیوستن به رئال مادرید حرف زده است.
چرا رفتن ایکاردی به رئال ممکن نیست
به خاطر حضور کریم بن‌زما. این مهاجم فرانسوی در این فصل برای رئال مادرید درخشیده و بعید به نظر می‌رسد بخواهد شماره ۹ تیم را به راحتی در اختیار بازیکن دیگری قرار بدهد. فعلاً در رئال پادشاه همین کریم است. ضمن اینکه اگر می‌بینید هر مهاجم دیگری به رئال می‌آید و دوام زیادی نمی‌آورد به خاطر درخشش‌های بن‌زماست. برای توضیح تکمیلی در این مورد کافی است به وضعیت آلوارو موراتا نگاهی انداخته شود... حالا اگر ایکاردی به رئال مادرید بپیوندد طبیعی است که بخواهد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. آیا رئال سیستم بازی اش به دو مهاجم تغییر می‌دهد؟ پاسخ مثبت دادن به این سؤال سخت است به‌ویژه اینکه هنوز مشخص نیست فصل آینده چه کسی به طور قطعی روی نیمکت سرمربیگری این تیم خواهد نشست.

منچستریونایتد
چرا رفتن ایکاردی به یونایتد ممکن است
از زمانی که سولشائر هدایت یونایتد را به دست گرفته مارکوس رشفورد را به عنوان مهاجم نوک وارد زمین کرده و روملو لوکاکو، بازیکن مورد علاقه مورینیو را روی نیمکت نشانده است. حالا آیا یونایتد در بازار نقل و انتقالات باز هم به دنبال خرید مهاجم خواهد بود؟ اگر پاسخ به این سؤال مثبت باشد طبیعتاً مائورو ایکاردی یکی از گزینه‌های پیش رو است.
چرا رفتن ایکاردی به یونایتد ممکن نیست
یکبار دیگر باید به داستان سرمربیگری در باشگاه اشاره کرد. آیا سولشائر فصل بعد همچنان هدایت شیاطین سرخ را به عهده دارد؟ آیا مربی دیگری مثل زیدان قرار است هدایت این باشگاه را به عهده بگیرد؟ خب وقتی هنوز شرایط این نیمکت مشخص نیست طبیعی است که نمی‌تواند با قطعیت درباره خرید بازیکن و آن هم یک مهاجم جدید نظر داد.

چلسی
چرا رفتن ایکاردی به چلسی ممکن است
داستان بازی در خط حمله چلسی هم داستان دشواری است؛ آلوارو موراتا از این باشگاه جدا شد و گونسالو ایگواین جای او را گرفته ولی مشکل اینجاست که گونسالو فقط به صورت قرضی از یوونتوس به این تیم آمده است. حالا که این تیم یک مهاجم قرضی دارد پس بعید نیست که این قرض انتهای همین فصل پرداخت شود و او دوباره به تیم قبلی اش برود. حالا اگر ایگواین جدا شود مسئولان چلسی به جد در پی یافتن یک شماره ۹ برای تیم‌شان خواهد بود و اینجا بود که مائورو ایکاردی وارد میدان می‌شود. یک آرژانتینی می‌تواند جای یک آرژانتینی دیگر را بگیرد...
چرا رفتن ایکاردی به چلسی ممکن نیست
در حال حاضر چلسی تیم ششم جدول رده‌بندی است. هدف آن‌ها این است که سهمیه رفتنشان به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را قطعی کنند. حالا اگر این تیم نتواند به این هدف که در سر دارد برسد پس بعید است که بتواند بازیکن در کلاس ایکاردی را به تیمش بیاورد.

یوونتوس
چرا رفتن ایکاردی به یوونتوس ممکن است
پرونده این انتقال همچنان باز است. حالا برکسی پوشیده نیست که یوونتوسی‌ها تابستان فصل پیش می‌خواستند مائورو ایکاردی را بخرند. اگر یوونتوسی‌ها در یک مقطع از زمان بیخیال خرید این بازیکن شدند به خاطر این بود که کریستیانو رونالدو را خریدند ولی بانوی پیر همواره نشان داده علاقه‌مند به جوش دادن چنین قرارداد‌هایی است. اگر این انتقال نهایی شود آن وقت همین مائورو می‌تواند انتقام کوچکی هم از اینتر بگیرد. پیوستن به یووه برای هواداران تیفوسی اینتر حکم خیانت را دارد.
چرا رفتن ایکاردی به یوونتوس ممکن نیست
فعلا که خط حمله یوونتوس با داشتن مانژوکیچ، رونالدو و دیبالا خوب است. حالا اگر قرار باشد جایی برای ایکاردی در این تیم باز شود باید جابه‌جایی‌هایی صورت بگیرد. شاید یک یا چند بازیکن مجبور شوند از یووه بروند. در حال حاضر که چنین چیزی ممکن نیست. احتمالاً ایکاردی باید به دوران پسامانژوکیچ فکر کند؟ بله ولی مشکل این است که مانژوکیچ مهره‌ای کلیدی برای یوونتوس نشان داده و کسی که قرار است جانشینش شود فعلاً باید صبر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی