نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روزنامه روسی با اشاره به بازی برگشت زنیت سن‌پترزبورگ در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر تیم فنرباغچه ترکیه خواهان استفاده از سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی زنیتی‌ها شد.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، آرتم جیوبا (مهاجم اصلی زنیت) از ماه نوامبر در فرم خوبی قرار ندارد و به کندی حرکت می‌کند. به ندرت و کم‌تاثیر وارد دوئل‌ها می‌شود و نمی‌تواند تیم زنیت را در برنامه‌های تهاجمی با خود همراه کند. دریوسی (مهاجم آرژانتینی زنیت) بازیکن توانمندی است اما به طور دردآوری ثبات ندارد. شاید به این خاطر که نمی‌داند در هر بازی در کدام پست به بازی گرفته می‌شود. زمان نگاه کردن به مهره دیگر قربان بردیف (سرمربی روبین‌کازان) در زنیت سن‌پترزبورگ یعنی سردار آزمون فرا رسیده است. او به صورت تئوری با دور شدن از جام ملت‌های آسیا با تاکتیک زنیت سن‌پترزبورگ باید هماهنگ شود.

در ادامه این مطلب آمده است: سردار آزمون یک مهاجم کلاسیک، سریع و توانمند است. ماموریت آزمون، جستجوی مناطق آزاد حریف و استفاده از آنها است. زرادخانه فنی به سردار آزمون اجازه می‌دهد به طور فردی با پیدا کردن مناطق آزاد برای تیمش گلزنی کند. زنیت سن‌پترزبورگ با این مهاجم ایرانی در خط حمله دارای سرعت بیشتر، ثبات و تحرک خواهد شد. سردار آزمون بسیار موثرتر از زوج آرتم جیوبا و زابولوتنی در خط حمله زنیت به نظر می‌رسد.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا در استانبول با حضور 15 دقیقه‌ای سردار آزمون یک بر صفر مغلوب تیم فنرباغچه ترکیه شد. بازی برگشت روز دوم اسفند برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی