نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون والیبال از شناسایی ۱۰۰ نفر استعداد‌های ورزشی این رشته و معرفی به مربیان جهت آموزش خبر داد.

شناسایی ۱۰۰ نفر استعداد ورزش والیبال

به گزارش خبرورزشی، مجمع عمومی سالانه هیأت والیبال استان کرمان ظهر دوشنبه با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اعضا و پیشکسوتان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار احمد امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان از عملکرد هیأت والیبال استان در سال گذشته تقدیر کرد و از بنگاه‌های اقتصادی خواست که به رشته والیبال وارد شده و سرمایه‌گذاری کنند.

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در این نشست حضور پیشکسوتان را موجب موفقیت دانست و اظهار داشت: هیأت والیبال هدف‌گذاری خوبی داشته و استعداد‌یابی خوبی صورت گرفته است، اما باید بیشتر به پیشکسوتان اهمیت داد.

وی برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی را در پرورش نیرو‌های رشته والیبال موثر دانست و گفت: در سطح کشور حدود ۱۰۰ نفر از افراد دارای استعداد رشته والیبال شناسایی شده و در اختیار فدراسیون قرار گرفتند تا پرورش نیرو‌های ورزشی موثر در این رشته را داشته باشیم.

داوری عنوان کرد: تصمیم داریم که از هر استان یک تا سه نفر از پیشکسوتان را به فدراسیون معرفی کنند و از این جمع ۱۰ نفر به عنوان هیأت مدیره تشکیل و نهایت در کنار ما باشند.

سرپرست فدراسیون والیبال برگزاری سالانه پیشکسوتان این رشته ورزشی را خواستار شد.

سرپرست فدراسیون والیبال در ادامه سفر خود به استان کرمان به شهرستان سیرجان سفر می‌کند تا از نزدیک شاهد مسابقه دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و خاتم اردکان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی