نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی به خبرورزشی گفت: مطمئن هستم با تشخیص درست اعضای مجمع عمومی، رئیس فدراسیون‌کشتی انتخاب می‌شود.

خبرورزشی/مهدی شیروانی؛ علیرضا رضایی، نایب‌رئیس قبلی و سخنگوی پیشین فدراسیون‌کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید، از سوی حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون، مجدداً نایب‌رئیس فدراسیون شد. در رابطه مسئولیت جدید، انتخابات پیش‌رو فدراسیون و برنامه‌های تیم ملی امید با نایب‌قهرمان المپیک و نفر سوم سنگین‌وزن کشتی‌آزاد جهان به گفتگو نشستیم که علیرضا رضایی به خبرورزشی گفت:
* همیشه عاشق کشتی بوده و هستم. هر چه دارم از کشتی است. این بار هم با نیت و هدف کمک به کشتی نایب‌رئیسی را پذیرفتم تا به دوستانم در فدراسیون کمک کنم برنامه‌ها را با همدلی بیشتر و بهتری جلو ببریم.
* وقتی این مسئولیت را قبول کردم، اصلاً به این فکر نبودم قرار است یک ماه، ۲ ماه یا ۶ ماه نایب‌رئیس باشم. بلکه با این نیت آمدم هرچه در توان دارم برای برطرف کردن مشکلات کشتی انجام دهم.
* دیگر سخنگوی فدراسیون کشتی نیستم. فکر می‌کنم مثل یکی، دو سال اخیر فدراسیون سخنگو ندارد. اخبار و مطالب از طریق سایت فدراسیون یا در صورت لزوم با بیانیه‌ها و... اعلام می‌شود.
* هنوز ثبت‌نام انتخابات فدراسیون‌کشتی شروع نشده و اسامی کاندیدا‌ها به‌صورت رسمی مشخص نیست. گروهی از قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی علاقه‌مند به حضور در این انتخابات هستند که همین حضور، رقابت در انتخابات کشتی را داغ و جذاب می‌کند.
* اگرچه نام بعضی از همکاران فدراسیون برای شرکت در انتخابات مطرح می‌شود ولی من هیچ نیازی نمی‌بینم وارد گود انتخابات شوم.
* مطمئن هستم با تشخیص درست اعضای مجمع عمومی، رئیس فدراسیون‌کشتی انتخاب می‌شود تا دست‌اندرکاران فدراسیون، اعم از امور فنی، تشکیلاتی، اداری و... وظیفه خود را برای موفقیت و اعتلای کشتی بدون تردید یا سردرگمی انجام دهند.
* امیدوارم هرچه سریع‌تر با برگزاری و تعیین تکلیف انتخابات، همه چیز به خوبی روی غلتک بیفتد. هرچند همین الان هم، همه چیز به‌خوبی، منطقی و براساس برنامه در حال انجام است.
* جلسه‌ای با غلام محمدی داشتیم و برای معرفی ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جام جهانی و قهرمانی‌آسیا، تصمیم‌گیری کردیم.
* ترکیب کامل تیم ملی امید در همه اوزان ده‌گانه را برای حضور در جام جهانی معرفی می‌کنیم. احتمالاً ۳ کشتی‌گیر بزرگسال هم در جام جهانی کنار ما خواهند بود.
* بعد از جام تختی، کشتی‌گیران ما حدود ۶۰، ۷۰ درصد آمادگی دارند و الان تمام هوش و حواس‌مان به این است تا مراقب باشیم که ضرب نخورند و از نظر روحی ـ روانی و جسمی برای مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا و... آماده شوند.
* باتوجه به فاصله کمی که میان زمان برگزاری جام جهانی و مسابقات قهرمانی امید‌های آسیا داریم، دو تیم و ترکیب جداگانه برای شرکت در این دو مسابقه انتخاب و تکلیف همین دو تیم را نیز در همین جلسه (دیروز) مشخص می‌کنیم.
* سعید واگذاری و اکبر بهتری مربیان ما در جام جهانی هستند و مسعود مصطفی جوکار، علیرضا رضایی‌منش و مصطفی قاسم‌پور هم کادر فنی تیم ملی امید کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.
* هفته‌ای یکی، دو جلسه تمرین مشترک با تیم ملی بزرگسالان داریم که این تمرینات هم به نفع ملی‌پوشان بزرگسال و هم به نفع ملی‌پوشان امید است.
* محمد طلایی برای انجام امور شخصی و امیر توکلیان هم به دلیل همزمانی با برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان، نتوانستند به کرمانشاه سفر کنند و به همین دلیل من و غلامرضا محمدی بیشتر حواس‌مان را جمع کردیم تا اتفاقی از چشم‌مان دور نماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی