نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرنوشت عجیب و غریب لژیونر‌های ایرانی سبب شده چشم علیپور از رفتن به اروپا بترسد.

به گزارش خبرورزشی ، پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس، علی علیپور به مهاجم اول این تیم تبدیل شد. فورواردی سرعتی، قدرتی و گلزن که نه تنها در لیگ برتر آقای گل ایران شد بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم خوش درخشید. همین درخشش باعث شد برخی تیم‌های اروپایی خواهان جذب او شوند. پس از آن یکی، دو پیشنهاد نصفه و نیمه از روسیه رسید، تیم استانداردلیژ بلژیک هم به مشتریان علیپور جوان اضافه شد. رسیدن چنین پیشنهاداتی می‌تواند هر بازیکن ایرانی را وسوسه کند. رؤیای هر فوتبالیست ایرانی رسیدن به دروازه‌های اروپاست، اما علی علیپور با بقیه فرق می‌کند. برخلاف آنچه تصور می‌شود او هیچ علاقه‌ای برای رفتن به لیگ بلژیک، روسیه و کرواسی ندارد. چرا؟ شنیدیم سرنوشت عجیب و غریب لژیونر‌های ایرانی از جمله فرشاد احمدزاده در لهستان، علی کریمی در کرواسی و امید نورافکن در بلژیک سبب شده چشم علیپور بترسد.
مهاجم اول پرسپولیس در حال حاضر شرایط بسیار مطلوبی در فوتبال ایران و تیم باشگاهی اش دارد. علیپور خوب می‌داند با ادامه این روند هرکسی سرمربی جدید تیم ایران و جانشین کارلوس کی‌روش شود، او را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. بنابراین دلیلی ندارد بخواهد با رفتن به اروپا آن هم به هر قیمتی وضعیت خود را به خطر بیندازد. از یک‌طرف ممکن است مثل فرشاد احمدزاده و صادق محرمی مغضوب هواداران پرشمار پرسپولیس شود و از طرف دیگر بعید نیست همچون وحید امیری و امید نورافکن و... نتواند در اروپا خوش بدرخشد. بر همین اساس علیپور به مدیر برنامه‌هایش گفته است که فعلاً برنامه‌ای برای حضور در فوتبال اروپا و لژیونر شدن نداشته و می‌خواهد در پرسپولیس بماند. به نظر می‌رسد علی علیپور تصمیمی عاقلانه گرفته باشد. سرنوشت فرشاد احمدزاده که با تصمیمی عجولانه و احساسی راهی لیگ لهستان شد و برخلاف تصور خودش راهی هم به تیم کی‌روش پیدا نکرد، بهترین درس برای دوست صمیمی اش علی علیپور شد. مهاجمی که می‌داند با درخشش در همین پرسپولیس می‌تواند آلترناتیو سردار آزمون باشد به شرط آن که...
فراموش نشود همین چند هفته پیش یک تیم اسپانیایی هم که در سری B لالیگا حضور داشت، خواهان علیپور شده بود که مهاجم پرسپولیس ابتدا وسوسه شد به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد، اما در نهایت قید رفتن به اسپانیا را زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی