نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان پیش از بازی با الغرافه به شاگردانش گفته بود الان زمان صعود است حالا باید این‌طور به شاگردانش بگوید الان وقت جبران نتایج ضعیف در بازی‌های لیگ برتر است.

خبرورزشی/علی بنی شیخ الاسلامی؛ نتیجه‌ای که برای ذوب‌آهن در بازی با الغرافه رقم خورد یک نتیجه رؤیایی و فوق العاده بود. ذوب‌آهن بعد از اینکه دو گل خورد سه گل زد تا یکی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد. ذوب‌آهن با این پیروزی تنها به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرد بلکه روحیه از دست رفته‌اش را پیدا کرد و حالا بعد از صعود انتظار می‌رود این تیم در لیگ برتر ارایه‌گر بازی‌های بهتری باشد و بهتر نتیجه بگیرد. اتفاقی که بعد از آمدن علیرضا منصوریان به ذوب‌آهن صورت نگرفت.
شاید که لازم است ذوب‌آهن بعد از پیروزی در برابر الغرافه و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کمی گذشته اش را مرور کند. ذوب‌آهن نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا بوده و فصل گذشته هم در لیگ برتر دوم شده. می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست و با چنین موفقیت‌هایی بیگانه نبوده است.
بی‌شک شکست الغرافه نه فقط برای ذوب‌آهن بلکه برای فوتبال ایران حال و هوای دیگری داشت چراکه قطر سرزمین آخرین قهرمان جام ملت‌های آسیاست. علیرضا منصوریان که پیش از این بازی به شاگردانش گفته بود الان زمان صعود است حالا باید این‌طور به شاگردانش بگوید الان وقت جبران نتایج ضعیف در بازی‌های لیگ برتر است. نتایجی که باعث شد هم‌اکنون ذوب‌آهن تیم چهاردهم جدول و یکی از تیم‌های نزدیک به منطقه خطر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی