نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باید پرسپولیسی قوی‌تر ساخت! باید استقلال را محکم‌تر ساخت! باید سپاهان را بدل کرد به یک ابرقدرت آسیایی، دلخوش کردن به شعار «حالاحالا قهرمانیم» بس است.

خبرورزشی/اردشیر لارودی؛ می‌دانید چگونه به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا خواهیم کرد؟ می‌دانید در جام ملت‌های آسیا –دوره هجدهم به سال ۲۰۲۳- چه سرنوشتی برای خود رقم خواهیم زد؟
از این قبیل پرسش‌ها، زیاد داریم! آینده کوتاه‌مدت فوتبال ما، بستگی دارد به جواب‌های این نوع سؤا‌ل‌ها و به رابطه‌ای که موجود است میان لیگ برتر ایران و مسابقه‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا - لیگ آسیا-!
کوشش ۸ ساله مردی مثل کی‌روش، تا وقتی که در لیگ برتر اتفاقی رخ ندهد، به نقطه مطلوب نمی‌رسد! جام ملت‌ها را، تا زمانی که در لیگ آسیا قهرمان نشویم، فاتحانه در آغوش نخواهیم کشید!
در جام جهانی، تا فاتح جام ملت‌های آسیا نشویم، به دور دوم و سوم صعود نخواهیم کرد!
زنجیره ترقی
 می‌دانید در لیگ برتر ایران، چگونه صاحب کیفیتی عالی و قدرتی برتر خواهیم شد؟‌
می‌دانید نماینده لیگ برتر ایران، در لیگ آسیا با چه ترتیب و چه تمهیداتی بر سکوی اول می‌ایستد؟ تکرار شاهکار تمام‌عیار ذوب‌آهن، شرط لازم است! تا لیگ برتر ما، همین «تراز بازی» و همین کلاس تکنیکی را دارد، همه کوشش‌ها و همه برنامه‌ها، بی‌اثر و ابتر می‌ماند!
باید پرسپولیسی قوی‌تر ساخت! باید استقلال را محکم‌تر ساخت! باید سپاهان را بدل کرد به یک ابرقدرت آسیایی، دلخوش کردن به شعار «حالاحالا قهرمانیم» بس است!
فولاد اهواز را باید همیشه در کلاس ممتاز خوزستانی دید و نفت آبادان را نباید از بچه‌های پا به توپ آبادانی، که مادرزاد تکنیسین‌های قهارند، خالی کرد! حساب تیم تراکتور‌سازی را باید جدا کرد و، چون سپیدرود را داریم، نباید ملوان را از یاد برد!
لیگ برتر، عصاره فوتبال ایرانی
 قهرمان لیگ ایران، باید آوازه‌ای آسیایی پیدا کند! تیم ملی باید عصاره فوتبال بازیکن‌گرای ایرانی باشد! فوتبال استعدادمحور! فوتبال فانتزی‌باز! فوتبالی که بزرگان خود را نفروشد! فوتبالی که محتاج پول «ترانسفر» ستارگان خود نشود!
تیم ملی، در لیگ برتر و سپس لیگ آسیا، ساخته و پرداخته می‌شود! با حضور ۷۰ هزار تراکتوری، ۴۰ هزار سپاهانی، ۳۰ هزار و بیشتر اهوازی، با نفتی که ورزشگاه کهنه اش را پر کند از برزیلی‌های آبادانی که جز زرد طلایی، رنگ دیگری را نمی‌بینند!
تیم ملی، باید در جام ملت‌ها شلاق بخورد و در جام جهانی، جهان شمول شود!
ملوان به سال ۹۸ فکر کند
در بندرانزلی، اتفاقی رخ داده! ملوان در قامت همه راست‌قامتان مرداب، قد برافراشته است! ملوان دهمین یا یازدهمین بازی پشت‌سر هم را، بدون باخت تمام کرده است!
ملوان راه خود را نباید گم کند! بعد از سه، چهار سال، روی خط پیشرفت در صراط مستقیم «ملوان شدن»! محمدرضا احمدزاده، مازیار زارع و پژمان نوری، باید از سال ۹۸ برنامه بریزند! تیمی که حالا یک قدرت واقعی «دسته یک» است، نباید به هم ریخته شود! این ملوان را باید حفظ کرد! ملوانی که در سیرجان، یقه گل‌گهر صدرنشین را می‌گیرد، شاهین بوشهر را می‌برد و پاکدشت را عقب می‌راند و... جنم و جربزه لیگ برتری شدن را دارد!
کاش ملوان، وقت خود را در این سال‌ها تلف نمی‌کرد! کاش ۶ امتیازش را فیفا، درسته قورت نمی‌داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی