۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته نوزدهم مسابقات لیگ دو با برگزاری ۱۱ مسابقه به پایان رسید که در ۶ دیدار مربوط به گروه اول تقریباً همه چیز به سود تیم‌های مدعی بود.

از صدرنشینی مقتدرانه خوشه طلایی تا بحران آرش برهانی در بندرعباس
به گزارش خبرورزشی، در این بازی‌ها خوشه طلایی ساوه در یک بازی یک‌طرفه و پرگل ۳ بر صفر استقلال اهواز را با شکست بدرقه کرد تا جایگاه خودش را در صدر جدول مستحکم‌تر از قبل کند. داماش گیلان هم برای اینکه از این قافله عقب نماند توانست شهرداری همدان را با گلی که در دقیقه ۹۰ زد ۲ بر یک شکست دهد و ۳ امتیاز حساس را به سختی به دست بیاورد و با ۳۷ امتیاز در رده دوم باقی بماند. دیگر تیم مدعی این گروه که با برد به کار خود خاتمه داد مقاومت تهران بود که با اتکا به قدرت تهاجمی بالایی که دارد، توانست تیم تازه مدعی شده سردار بوکان را ۳ بر یک شکست دهد و ضمن پایان دادن به چند هفته نبردنش ۳۳ امتیازی شود و به صعود امیدوار باقی بماند. اما در دیگر بازی این گروه که یک مدعی تازه را معرفی کرد تیم فولاد نوین اهواز باز هم ریتم امتیازگیری‌اش را حفظ کرد و با برد مقابل چوکای تالش جای این تیم را در رده چهارم گرفت و جایگاه پنجم خودش را به آن‌ها داد تا فولاد چراغ خاموش باز هم به جمع مدعیان نزدیک‌تر شود و بالاخره در دو بازی آخر گروه اول ابتدا باید به برد ارزشمند یک بر صفر شهرداری بم مقابل کاسپین قزوین اشاره کنیم که نماینده بم را به رده ششم هدایت کرد و سپس باید به تساوی پرگل قعرنشینان این گروه یعنی ایرانجوان بوشهر و مس نوین کرمان اشاره کنیم که به نوعی تقسیم امتیازات در آن به ضرر هر دو تیم شد.
از دل لیگ دو
* تقریباً هفته پرگلی را در این گروه شاهد بودیم و در ۶ بازی این هفته ۱۸ بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت تا میانگین سه گل در هر بازی را شاهد باشیم.
* تنها سه تیم در این هفته در گلزنی ناکام بودند؛ کاسپین قزوین، استقلال اهواز و چوکای تالش این سه تیم بودند.
* تیم خوشه طلایی ساوه با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش همچنان با ۹ گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.
* مقاومت تهران با سه گلی که در این هفته زد به رکورد ۳۸ گل زده در ۱۸ دیدار رسید تا همچنان بهترین تیم در زمینه گلزنی باشد.
تیم برتر هفته: فولاد نوین اهواز
مربی هفته: علی کلیوندی (مقاومت)
بازیکن هفته: محمد بیرانوند (مقاومت)
تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ ۲ (گروه اول)
محمدرضا کرمی (مقاومت تهران)
بهزاد داودی (خوشه طلایی ساوه)
محمد مختاری (داماش گیلان)
سجاد فیض‌اللهی (فولاد نوین اهواز)
محسن رحیمی‌مقدم (خوشه طلایی ساوه)
محمد بیرانوند (مقاومت تهران)
میلاد پورصف‌شکن (داماش گیلان)
مجید محمدی (مقاومت تهران)
موسی شهبازی (سردار بوکان)
رضا توکلی (مقاومت تهران)
از صدرنشینی مقتدرانه خوشه طلایی تا بحران آرش برهانی در بندرعباس
لیگ ۲ (گروه دوم)
تساوی مدعیان به سود نیروی زمینی
* در گروه دوم شاهد برگزاری ۵ دیدار بودیم و مسابقه ششم با تأخیر در برگزاری روبه‌رو شد و، اما در ۵ بازی انجام شده این گروه و در غیاب تیم نفت و گاز گچساران که با قرعه استراحت روبه‌رو بود بیشتر بازی‌های مربوط به مدعیان با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید که طبق نتایج ثبت شده تیم آرمان‌گهر سیرجان که به همدان سفر کرده بود به تساوی یک - یک رسید تا نماینده سیرجان همچنان صدرنشین و پاس در رده سوم باقی بمانند. شهرداری بندرعباس و نفت امیدیه هم به تساوی یک - یک رسیدند تا اتفاقات جنجالی این بازی در پایان بازی شکل بگیرد که طی آن هواداران خشمگین بندرعباس به دلیل کسب نتایج ضعیف حسابی از دست آرش برهانی به عنوان سرمربی و بازیکنان تیم‌شان عصبانی شوند، اما بعد از این تساوی‌ها سه دیدار هم با برد یکی از طرفین همراه شد که طی آن شهرداری فومن و بعثت کرمانشاه با نتایج مشابه یک بر صفر بر استقلال رامشیر و پرسپولیس گناوه غلبه کردند و سه امتیاز حساس را به سختی و با کمترین برتری به دست آوردند و بالاخره در آخرین بازی این گروه تیم مس شهربابک در یک بازی یک‌طرفه موفق شد تا ۶ بر یک شهدای بابلسر را درهم بکوبد و یک نتیجه عجیب را رقم بزند و البته این برد نماینده شهربابک را همچنان در انتهای جدول نگه داشت.
از دل لیگ ۲
* برخلاف گروه نخست بازی‌های گروه دوم در کل در این هفته کم‌گل از کار درآمد و در مجموع ۱۴ بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و البته اگر نتیجه ۷ بر یک دیدار مس شهربابک مقابل شهدای بابلسر نبود، معلوم نبود این آمار تا چه اندازه با افت شدید روبه‌رو می‌شد.
* پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر تیم‌های ناکام در گلزنی این گروه در این هفته بودند.
* تیم‌های دوم تا پنجم این گروه همگی در امتیاز ۲۷ با یکدیگر برابر هستند.
* تیم نفت امیدیه با تفاضل گل صفر در جدول دیده می‌شود.
تیم برتر: مس شهربابک
مربی هفته: عبدالمجید باقرنیا - مس شهربابک
بازیکن هفته: مهران مرادعلی - مس شهربابک
تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ ۲ (گروه دوم)
مهدی رحیم‌زاده (شهرداری فومن)
مهران مرادعلی (مس شهر بابک)
مصطفی حبیبی (شهرداری فومن)
مجید خمیسی (پاس همدان)
ایمان رازانی (آرمان گهر سیرجان)
آرمین طلایی‌منش (پاس همدان)
مهدی پیکانی (مس شهربابک)
امین اسدی (آرمان‌گهر سیرجان)
وحید نجفی (بعثت کرمانشاه)
علی، ولی زاده (مس شهربابک)
هادی امینی (مس شهربابک)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی