۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شایعات اخیر در مورد تصدی‌گری فدراسیون کشتی گفت: به‌احتمال بسیار فراوان سفر به قم آخرین سفر رسمی در جایگاه معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان باشد.

به گزارش   خبرورزشی ، امیررضا خادم  ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان در تالار بعثت خانه جوان برگزار شد، اظهار داشت: رشد استان قم در ورزش قهرمانی در سال‌های گذشته قابل‌توجه است.

وی افزود: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در تغییر مدیران استانی استفاده از نیروهای داخلی وزارتخانه است، مدیرکل سابق ورزش و جوانان قم اقدامات ارزنده و قابل‌توجهی را در بخش‌های مختلف برجای گذاشت.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:یکی از ویژگی‌های مهم مدیرکل سابق ورزش و جوانان قم، اخلاق شایسته و نیکوی وی بود که در بین مدیران و مسئولان استانی نیز مورد توجه و زبانزد است.

وی ابراز کرد: وزارت ورزش قصد خارج کردن نیروهای متخصص خود را از دایره مدیریت ورزشی نداشته و حسن عابدی نیز در یک جایگاه دیگر مشغول خدمت به جامعه ورزش کشور خواهد شد، قم در سال‌های اخیر در حوزه ورزش قهرمانی رشد قابل‌توجه و ملموسی کرده است.

وی با اشاره به شایعات اخیر در مورد تصدی‌گری فدراسیون کشتی نیز تأکید کرد: به‌احتمال بسیار فراوان سفر به قم آخرین سفر رسمی در جایگاه معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی