۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برایم فرقی نمی‌کند که من و میلاد در یک تیم باشیم یا نه، اما دوست دارم او همیشه کنار من باشد.

به گزارش خبرورزشی، مهرداد محمدی وینگر تیم مدعی سپاهان، از شرایط این تیم تا وضعیت دوقلوی ملی‌پوشش صحبت کرد که در ادامه این مصاحبه را می‌خوانید:
*در حال حاضر شرایط تیم صدرنشین لیگ برتر چگونه است؟
خدا را شکر شرایط خوبی داریم،‌ ای کاش بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شد تا در شرایط بازی می‌ماندیم. شرایط تیمی ما خیلی خوب است تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. در این هفته تمرینات فوق‌العاده‌ای انجام دادیم جمعه آینده بازی بسیار سختی داریم با تمام احترامی که برای تراکتورسازی و هوادارانش قائلیم می‌خواهیم برای برد به تبریز برویم. آن‌ها تیم خوبی هستند و کارمان سخت است، اما باید این بازی را ببریم.
*در یکسال اخیر تیم سپاهان در هیچ بازی شکست را تجربه نکرده است.
فکر می‌کنم ما ۲۱ هفته را بدون باخت پشت سر گذاشتیم این آمار، آمار بسیار خوبی است و نشان می‌دهد تیم و کادر فنی خیلی خوبی داریم. همه با هم دوست هستیم، آمار بسیار خوبی به جا گذاشته‌ایم که فکر می‌کنم حالا حالا‌ها شکسته نشود.
*کار کردن با امیر قلعه‌نویی را که بیش از یکسال است با او شکستی نداشته‌اید، چگونه می‌بینی؟
امیرقلعه نویی مربی بسیار بزرگی است، تیم ما سال گذشته شرایط خوبی نداشت، مربی که تیم را از این رو به آن رو کند مسلماً مربی خیلی بزرگی است. کار کردن با امیر قلعه‌نویی برای من افتخار است، امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و دل مردم اصفهان را شاد کنیم.
*خرید‌های خوبی در نیم‌فصل داشتید و اکنون خط حمله شما ترافیکی سنگینی را به خودش می‌بیند.
تیم‌های قلعه‌نویی همیشه هجومی هستند. واقعاً بازیکنان خیلی خوبی به تیم ما اضافه شده‌اند. آن‌ها مهره‌های هجومی هستند که قطعاً به کار قلعه‌نویی می‌آیند. بدون شک او با تحقیق و دانشی که دارد این بازیکنان را جذب کرده است.
*کی‌روش استنلی گلزن اول تیم شما محسوب می‌شود، رابطه خوب و رفاقتی با او داری؟
بله. کی‌روش و دیگر بازیکنان خارجی تیم، ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان ایرانی دارند همانطور که گفتم همه با هم دوست هستیم. با بازیکنان خارجی بیرون هم می‌رویم.
*پس از پایان بازی مقابل پیکان میلاد در اردوی تیم شما حاضر شد در مورد دیدار با او صحبت کن.
من بعد از مدت‌ها بود که میلاد را دیدم اطلاعی هم از آمدن او نداشتم. بین دو نیمه به من گفتند که میلاد آمده است وقتی او به رختکن تیم ما آمد از دیدنش خیلی خوشحال شدم. خدا را شکر می‌کنم که هر وقت او می‌آید تیم ما می‌برد. سال گذشته هم در بازی با پدیده آمد و ۴ بر صفر بردیم. در این بازی هم او آمد و با اینکه بازی سختی داشتیم و زمین مسابقه هم خراب بود خدا را شکر خیلی خوب بازی کردیم. میلاد برای تیم ما خوش‌قدم است.
*زمانی که با میلاد هم‌تیمی بودی همکاری خوبی در زمین داشتید. دوست داری دوباره در کنار او بازی کنی؟
برایم فرقی نمی‌کند که در یک تیم باشیم یا نه، اما دوست دارم او همیشه کنار من باشد. بالاخره برادرم است و او را دوست دارم مهم نیست که در یک تیم بازی کنیم، مهم این است که همیشه پیش هم باشیم.
*اما روز‌هایی که با هم بازی می‌کردید، روز‌های خوبی برای هر دو نفرتان بود.
بله. خیلی روز‌های خوبی بود، راه‌آهن حیف شد. تیم خیلی خوب و به یادماندنی داشتیم، رامین (رضائیان)، بود، بهادر عبدی بود، ابراهیم کریمی بود و ... تیم خیلی خوبی داشتیم، خاطره‌های زیادی از آن تیم دارم.
*در مورد عملکرد میلاد در تیم ملی صحبتی داری؟
من نمی‌توانم در مورد عملکرد او نظری بدهم، مردم و کارشناسان باید نظر بدهند با این حال معتقدم تمام بچه‌های تیم ملی تلاش کردند و میلاد هم یکی از آن‌ها است. نشد که بشود! من خیلی دوست داشتم آن‌ها به موفقیت برسند و خیلی ناراحت شدم.
*پرتاب اوتی که میلاد در جام‌جهانی انجام داد به یاد ماندنی شد.
فکر می‌کنم این اتفاق سال‌های سال به یاد مردم بماند. هنوز هم مردم وقتی ما را می‌بینند در مورد آن صحنه صحبت می‌کنند و بعضی هم به شوخی می‌گویند همین جا یک اوت بینداز! در آن بازی میلاد از ناحیه کتف مصدوم شده بود و دستش درد می‌کرد. بعد از آن بازی به من گفت فقط می‌خواستم توپ را به داخل ۱۸ قدم حریف برسانم که آن اتفاق افتاد.
*میلاد یکی از چهره‌های محبوب تیم ملی است. آیا قبول داری که در جام ملت‌ها نشان داد نسبت به جام‌جهانی به پختگی بیشتری رسیده است؟
صد درصد همین طور است من تلاش‌هایی که می‌کند و تمرینات اضافه‌ای که دارد را دیده‌ام وقتی او اینگونه تلاش می‌کند خدا هم به او نگاه می‌کند. خدا را شکر مردم او را دوست دارند. خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق برای ما افتاده است.
*به سپاهان برگردیم امسال تیم پر مهره‌ای دارید. فکر می‌کنید امسال سپاهان قهرمانی را می‌گیرد؟
با تمام احترامی که برای تیم‌های دیگر قائلم به نظرم امسال سپاهان می‌تواند قهرمان شود. البته الان صحبت از قهرمانی خیلی زود است. ۱۲ بازی باقی مانده است، اما با این حال به نظرم سپاهان می‌تواند قهرمان شود. ما این را نشان دادیم. ۲۱ هفته است نباخته‌ایم. کادر فنی قوی و بازیکنان خوبی داریم. تیم ما خوب است پس می‌توانیم قهرمان شویم ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
*در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی با پرسپولیس بازی می‌کنید که این بازی مهم و حساس از همین حالا مورد توجه هواداران قرار گرفته است.
هواداران روی این بازی مانور می‌دهند، اما به نظرم این کار درستی نیست. مهمتر از آن برای ما در حال حاضر بازی‌های لیگ است، آن بازی هم برایمان مهم است، اما الان فکر کردن به آن کار درستی نیست. ما ۱۲ بازی در لیگ داریم و باید تمرکزمان را روی آن‌ها بگذاریم. ان‌شاءالله بازی‌های لیگ تمام شد ۱۰۰ درصد به بازی پرسپولیس هم فکر می‌کنیم تا با برد در آن بازی به فینال برسیم و پس از آن نیز بتوانیم یک جام در مسابقات حذفی را به هواداران سپاهان و مردم خوب اصفهان هدیه بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی