نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار فردای استقلال مقابل نماینده سبزپوش اصفهانی در لیگ برتر، هزاران سوژه ریز و درشت در دل خود جای داده است.

به گزارش خبرورزشی ، استقلال فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه میزبان ذوب آهن اصفهان است تا دیدار معوقه از هفته هفدهم خود را برگزار کند. اینکه بازی از هفته هفدهم برگزار می‌شود، خودش یک سوژه مهم است، زیرا سایر مدعیان نسبت به عقب افتادن زمان بازی استقلال، اعتراض‌های شدیدی داشتند.
البته سوژه‌های دیگری هم وجود دارد؛ مثلا اینکه علیرضا منصوریان دوباره به ورزشگاه آزادی برمی گردد و این بار او سرمربی تیم مقابل استقلال است. آخرین بار، منصوریان با شعار «حیا کن، رها کن» استادیوم آزادی را ترک کرده بود. هر دو تیم، دیدار قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته اند با این تفاوت که ذوب آهن با عبور از الغرافه در قطر و عبور از شکست ۲ بر صفر و تغییر آن به پیروزی ۳ بر ۲ کار بزرگ تری انجام داده بود.
تقابل منصوریان و شفر نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود. این اولین برخورد این دو مربی در یک بازی لیگی مقابل یک دیگر است و شفر روی نیمکت تیم میزبان می‌نشیند. از سوی دیگر، ترکیب اصلی استقلال، خودش یک سوژه مهم دیگر است؛ موضوعی که شایعه شده با اعتراض برخی بازیکنان نیمکت نشین همراه بوده و آن‌ها معتقدند چرا شانسی برای حضور در میدان، در روز بازی با ذوب آهن نداشتند.
اما مهم‌ترین اتفاق ممکن، مواجهه علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی است. این دو نفر در بحرانی‌ترین روز‌های استقلال در فصل قبل، درگیری شدیدی با هم داشتند که حتی کار به افشاگری‌هایی روی خط برنامه ۹۰ هم کشیده شد. بعد از جدایی منصوریان، خط و نشان کشیدن طرفین برای یکدیگر ادامه داشت و...
به هر حال پیشنهاد می‌کنیم دیدار فردای استقلال و ذوب آهن را از دست ندهید؛ یک بازی سراسر حاشیه و جذابیت است که به خاطر همین هیجان ها، می‌تواند هزاران سوژه در دل خود داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی