نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد سیانکی به خبرورزشی گفت: به من در قالب یک گزارشگر چه ارتباطی دارد که یک بازیکن می‌خواهد در استقلال توپ بزند یا پرسپولیس؟

به گزارش خبرورزشی ، پژمان منتظری در پایان جدال مقابل پارس جنوبی به شدت از عملکرد محمد سیانکی گزارشگر بازی انتقاد کرد و حرف‌هایش بازتاب زیادی هم داشت. در همین راستا با سیانکی تماس گرفتیم تا حق دفاع را برای او هم قائل شویم.
* منتظری در مصاحبه‌اش از شما انتقاد کرده و گفته است که در مورد اللهیار صیادمنش حرف درستی نزده‌اید. نظر خود شما در این رابطه چیست؟
من اصلاً نگفتم اللهیار راه درست را نمی‌رود بلکه پس از چند بار تعریف و تمجید از صیادمنش گفتم ما از این دست بازیکنان خوش‌آتیه و جوان در فوتبال‌مان زیاد داشته‌ایم که متأسفانه راه را اشتباه رفتند و امیدوارم بازیکن استقلال در چنین مسیری نیفتد. واقعاً هم امیدوارم نیفتد، چون همه شاهد بوده‌ایم که چه استعداد‌هایی درخشانی به خاطر اشتباه در انتخاب مسیر درست به بیراهه رفتند و فوتبال‌شان تمام شد. اتفاقاً خود آقای منتظری چهارشنبه شب به من زنگ زد و همه این توضیحات را به او هم دادم.
* پاسخ پژمان چه بود؟
از من عذرخواهی کرد و گفت به من اطلاعات نادرست در مورد حرف‌های شما داده بودند.
* البته در مورد اعتراض تند خود پژمان به داور هم روی آنتن صحبت کردید.
اتفاقاً با پژمان در مورد همین مسئله با همدیگر حرف زدیم و به او گفتم از بازیکن بزرگ و با افتخاری مثل شما انتظار می‌رود رفتارتان با داور‌ها برای جوانان الگو باشد. انصافاً پژمان هم قبول کرد، ولی تأکید داشت که مشکل داوری از ابتدای مسابقه به گونه‌ای بود که اعصاب آن‌ها را خرد کرده بود و به همین خاطر یک لحظه از کوره در رفت. البته انصافاً منتظری بازیکن خوش‌اخلاقی است.
* در مورد حرف‌هایی که پیرامون اللهیار صیادمنش زدید، این شایعه مطرح شد که منظورت آن بوده که او بهتر بود پرسپولیسی شود؟
هیچ رابطه منطقی میان این شایعه و حرفی که من زدم وجود ندارد، چون اصلاً چنین نیتی نداشتم. حرف‌هایم را میلیون‌ها نفر گوش کردند و فیلم بازی هم موجود است. به من در قالب یک گزارشگر چه ارتباطی دارد که یک بازیکن می‌خواهد در استقلال توپ بزند یا پرسپولیس؟ همه تیم‌ها برای ما محترم و یکسان هستند. شک نکنید اگر چنین حرفی می‌زدم قبل از بازیکنان و هواداران، تهیه‌کننده و مدیر گروه ورزش به من تذکر می‌دادند، چون تلویزیون جای این حرف‌ها نیست. من فقط گفتم اللهیار از خودش محافظت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی