نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان کاتالان‌ها معتقد است سعی آنها رسیدن به تمامی افتخارات ممکن است.

مسی: ال‌کلاسیکو را می‌بریم
به گزارش خبرورزشی، بارسلونا با درخشش لیونل مسی و پاس گل او موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم سویا را در زمین این تیم شکست دهد. کاپیتان بارسلونا پس از این بازی در مورد عملکرد خودش و تیمش صحبت کرده است.
مسی پس از هت‌تریک برابر سویا گفت: هنوز زمان زیادی از لیگ باقی مانده است، اما کسب پیروزی در سانچس پیسخوان برای حفظ فاصله با رقبا مهم بود. بازی‌های سخت پیش رو داریم. این بازی تمام شده است و پیروزی در بازی‌های بعدی نیز دشوار خواهد بود. همیشه پیروزی در سانچز پیزخوان سخت بوده است. ما از کیفیت سویا و بازیکنانش با خبر بودیم. آن‌ها کار را برای ما سخت کردند، اما ما بلد بودیم چگونه از این سختی عبور کنیم.
وی افزود: باید گفت اخیرا در بهترین فرم مان نبودیم. از این مقاطع در طول فصل هست. ما نمی‌توانیم همیشه در سطحی فوق‌العاده بازی کنیم. باید صادق باشیم، اخیرا بهترین عملکردمان را نداشتیم و در چنین شرایطی گرفتن بهترین نتایج بسیار دشوار است. توضیحش سخت است سخت است. امروز برگشتیم و جبران کردیم و فوق العاده بودیم.
وی درباره دو ال‌کلاسیکوی پیش رو گفت: ما یک قدم تا رسیدن به فینال کوپادل‌ری فاصله داریم. قطعا بازی سختی خواهد بود چراکه مقابل رئال مادرید و در زمین این تیم خواهد بود. اما ما برنده خواهیم شد و اعتماد به نفس این کار را هم داریم. بعد از آن در مورد لیگ فکر خواهیم کرد. سعی ما رسیدن به تمامی افتخارات ممکن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی