۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان ماشین‌سازی گفت: موقعیت‌های گل‌زنی زیادی داشتیم که از دست دادیم ولی متاسفانه در یک لحظه غافل‌گیر شدیم و بازی را واگذار کردیم.

رضا آن‌قدر برای ما گل ۳ امتیازی زده که با یک پنالتی ارزشش کم نمی‌شود

به گزارش خبرورزشی، فرناندو دخسوس، دروازه‌بان برزیلی تیم ماشین‌سازی بدون شک یکی از بهترین گلر‌هایی است که به فوتبال ایران آمده؛ او در دقیقه ۹۷ یک پنالتی با هنر سرزنی خود برای تیمش گرفت، اما این شانس بزرگ توسط خالقی‌فر از دست رفت. به همین بهانه گفت‌وگویی با دخسوس داشتیم.

در مورد بازی با پیکان که بعد از هفته‌ها بالاخره باختید و پیکان را از بحران خارج ساختید چه صحبتی داری؟
تیم ما باید در جریان بازی پیروز می‌شد. در دیدار مقابل پیکان و فقط در نیمه اول ما سه موقعیت گل‌زنی صددرصد داشتیم که آن‌ها را از دست دادیم. در نیمه دوم هم ما تیم برتر میدان بودیم، اما روی یک لحظه غافل‌گیری گل خوردیم و متأسفانه در روزی که اصلاً مستحق باخت نبودیم نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

از جلو آمدنت و ضربه سر که به دست بازیکن پیکان خورد و پنالتی ۷+۹۰ و آن شادی بعد از گل طولانی بگو
باخت یک بر صفر با باخت ۲ بر صفر فرقی ندارد به همین دلیل در دقیقه ۹۷ به مربی دروازه‌بان‌هایمان مهدی ثابتی نگاه کردم و زمانی که ایشان به من اجازه داد به جلو بروم روی کرنر جلو کشیدم و با ضربه سر به قصد گل‌زنی اقدام کردم، اما این ضربه‌ام به دست بازیکن پیکان خورد و برای ما پنالتی در بر داشت به همین دلیل شادی‌ام را با نیمکت تیم خصوصاً مربی دروازه‌بان‌هایمان که خیلی زحمت می‌کشد و هواداران‌مان تقسیم کردم.

و خالقی‌فر در روزی که دروازه‌بان‌ها نتیجه را رقم زدند پنالتی را هدر داد!
رضا خالقی‌فر آن‌قدر برای تیم ما زحمت کشیده و گل ۳ امتیازی زده که با یک بار پنالتی از دست دادن ارزشش پایین نمی‌آید. رضا خالقی‌فر یکی از بهترین‌های تیم ماست و همه ما برای او احترام زیادی قائل هستیم.

اما زمانی که دروازه‌بان پیکان، پنالتی خالقی‌فر را گرفت به نظر به تو شوک وارد شد؟
طبیعی بود شوک لحظه‌ای وارد شود، اما من خودم فکر می‌کنم باخت به پیکان با وجود تمام تلخی‌هایش برای ما یک تلنگر بود، چون ما بعد از بازی مقابل پرسپولیس به تیمی نباخته بودیم و حتی در چند بازی هم که مساوی شدیم حق‌مان برد بود. در فوتبال تا لحظه آخر هم می‌توان پیروز شد و هم باخت و این بار، باخت شامل حال ما شد. فوتبال بازی لحظه‌هاست و بالاخره گاهی اوقات لحظه‌ها نتیجه بازی را رقم می‌زنند. بازی ما مقابل پیکان هم یک‌جور‌هایی بازی دروازه‌با‌ن‌ها و لحظه‌ها بود.

زمانی که دروازه‌بان پیکان پنالتی هم‌تیمی‌ات را گرفت چه حسی داشتی؟
بالاخره دروازه‌بان پیکان یک پنالتی را خرید و خوب عکس‌العمل نشان داد کاری که خودم هم بار‌ها آن را انجام داده‌ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی