نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ، مصدومیت‌های فراوان را باعث کندی ریتم بازی با منچستریونایتد دانست.

کلوپ: می‌پذیریم که خوب نبودیم
به گزارش خبرورزشی، به اعتقاد یورگن کلوپ، ۴ تعویض اجباری لیورپول و منچستریونایتد در بازی رودرروی لیگ برتر انگلیس عامل از بین رفتن ریتم رقابت بود.
سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پایان این جدال هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با اشاره به این موضوع اظهار داشت: بازی عجیبی بود. واقعا شروع خوبی داشتیم. مشخصا تمامی آن مصدومیت‌ها به قیمت به هم ریختن ضرباهنگ بازی تمام شد. از تیم ما فرمینو مصدوم شد که این یک مصیبت بود. یونایتد با یک خط هافبک کاملا تازه بازی کرد و ۳ نفر را در جلوی زمین به کار گرفت. ریتم کار از دست ما خارج شد. این مسابقه نقاط برجسته زیادی نداشت و پر تنش بود. در روز‌هایی که یونایتد قابل شکست دادن است، باید این کار را انجام داد و ما نتوانستیم این طور عمل کنیم. یک امتیاز دیگر کسب کردیم و باید به فکر بازی روز چهارشنبه باشیم.
کلوپ در پایان افزود: هم می‌توانیم بگوییم یک امتیاز کسب کردیم و هم می‌توانیم ادعا کنیم ۲ امتیاز از دست دادیم. دقیقا به همان نحوی کار را شروع کردیم که می‌خواستیم. سپس بحران مصدومیت‌ها آغاز شد. در ادامه روبرتو فرمینو بیرون آمد. ما فرصتی نداشتیم و تنها یونایتد یک موقعیت جدی داشت که آلیسون از دروازه خارج شد و مهاری عالی داشت. بقیه ضربات، ایستگاهی بودند. نتیجه بازی نامشخص مانده بود. به اندازه کافی موقعیت نساختیم. خوب کار نکردیم و این را می‌پذیریم. یک امتیاز کسب کردیم. حالا نسبت به قبل یک امتیاز بیشتر داریم. نتیجه این بازی‌ها همیشه می‌تواند روی یک موقعیت تعیین شود. بچه‌ها حس خوبی نداشتند و می‌توانستم این موضوع را در چهره آن‌ها ببینم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی