نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان نفت مسجدسلیمان به خبرورزشی گفت: تیم‌های متصل به دولت پول می‌گیرند و یک روز پول‌شان عقب می‌افتد اعتصاب می‌کنند اما...

قبلاً پرسپولیس چطور در زمین شموشک و حافظیه بازی می‌کرد؟!
به گزارش خبرورزشی، حکیم نصاری، کاپیتان نفت مسجدسلیمان چهره جنجالی بازی با پرسپولیس بود. میزبان در صحنه‌ای معتقد به خطا روی او بود و درگیری‌ها از بعد از آن صحنه ادامه یافت.
* روی یک صحنه شدیداً به داور معترض شدی؟
من معترض بودم، چون مدافع پرسپولیس بعد از آنکه من توپ را استپ کردم دستم را گرفت و خطای پنالتی روی من مرتکب شد، اما داور اهمیتی نداد.
* داور در جواب اعتراضاتت به تو چه گفت؟
آقای زرگر به من گفت جو را خراب نکن! من هم گفتم من چه‌کار به جو دارم. روی من خطای پنالتی شد و...!
* بازیکنان پرسپولیس هم شدیداً به زمین و هتل محل اقامت‌شان در مسجدسلیمان معترض بودند و آن را دلیل اصلی مساوی می‌دانستند.
ابتدا باید بگویم تیم ما همه‌جوره مظلوم واقع می‌شود. مدافع فولاد پای مهاجم ما هیثم هاشمی را می‌زند و او را سرنگون می‌سازد، اما کارشناس داوری ۹۰ می‌گوید پای بازیکن فولاد به زمین خورد! در بازی با پرسپولیس هم که آن‌طور حق ما را می‌خورند و آب از آب تکان نمی‌خورد. بعد از این مسائل سؤال من از بازیکنان پرسپولیس این است که مگر قبلاً و چند سال پیش پرسپولیس در زمین باتلاقی شموشک بازی نمی‌کرد؟ یعنی زمین ما از زمین شموشک هم بدتر بود؟!
* گویا هنوز ناراحتی؟!
بله خیلی ناراحتم. بازیکن پرسپولیس حق ندارد بیاید و مصاحبه کند که اگر بنا به زمین نفت مسجدسلیمان است هر روستایی هم می‌تواند تیمداری کند. آقایان شما شهری شده اید؟! بهانه نیاورید. تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. علی بیرانوند و کمال کامیابی‌نیا هم مصاحبه کردند و خیلی محترمانه و منطقی از زمین ایراد گرفتند، اما کنار زمین به این نکته هم اشاره کردند که در بازی با مسجدسلیمان هم روز خوب‌شان نبوده و بازی خوبی را ارائه ندادند. مگر بازیکنان پرسپولیس همه از شهر آمده‌اند و هیچ‌کدام روستایی نبودند؟ آن‌ها نباید توهین کنند. مگر زمین ما از زمین حافظیه بدتر است که زمینش را رنگ می‌زدند و تیم‌های بزرگ هم بار‌ها در آن بازی کردند. بازیکنان پرسپولیس یک روز اینجا آمدند و رفتند و کلی اعتراض کردند، اما ما سال‌هاست اینجا بازی می‌کنیم. تیم‌های متصل به دولت پول می‌گیرند و یک روز پول‌شان عقب می‌افتد اعتصاب می‌کنند و...، اما از اول فصل فقط ۳۰ درصد پول گرفته‌ایم و با کلی مشکل دم از خیلی از مشکلات نزدیم. همه باید کمک کنند تا مشکلات ما هم برطرف شود نه اینکه فقط انتقاد کنند و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی