نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد ورزشگاه های استاندارد ایران به اندازه انگشتان یک دست هم نیست و بزرگترین و واقعی ترین ورزشگاهی که داریم حدود 50 سال قدمت دارد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی: ما فوتبالی پر ادعا، پر از خیالبافی های آنچنانی و لذت های ابلهانه داریم.
 فوتبالی که گمان می کند حقش در جام جهانی روسیه خورده شده است. فوتبالی که با خودش فکر می کند چرا قهرمان جام جهانی نمی شود و اصلا چرا در روسیه، جای فرانسه و ایران عوض شده؟
در فوتبالی زندگی می کنیم که کمترین حقش را قهرمانی در جام ملت های آسیا می داند اما زمین های چمن ما یا طاس هستند، یا کلاه گیس دارند؛ زمین های چمن این فوتبال یا شباهتی آشکار به ورزشگاه مسجد سلیمان دارند یا مثل زمین های رشت و قائم شهر در زیباترین نقاط شمال کشور، صاحب چمن مصنوعی شده اند!
توقع قهرمانی جهان از فوتبال ایران با زمین هایی که کلاه گیس دارند!
در هیچ کجای این کره خاکی، در شرایطی که شما صاحب لیگ برتر یا به اصطلاح حرفه ای هستید، زمین های چمن چنین حال و روزی ندارند؛ تعداد ورزشگاه های استاندارد به اندازه انگشتان یک دست هم نیست و بزرگترین و واقعی ترین ورزشگاهی که داریم حدود 50 سال قدمت دارد.
برای واردات تکنولوژی VAR پول کافی نداریم و از پس مخارج آن بر نمی آییم. در باشگاهداری دچار پدیده معکوس ورشکستگی شده ایم. بخش خصوصی روی هواست و تیمداران مدعی در این بخش یا در زندان یا در حال محاکمه هستند.
فدراسیون با قانون تصویب شده بازنشسته ها کلنجار می رود و سازمان لیگ، هنوز درآمدهای مشخصی ندارد و همچنان با صدا و سیمای دولتی در حال بحث و مجادله است.
 منابع درآمدی فوتبال کشور مشخص نیستند؛ آن وقت ما که در به در یک زمین چمن برای یکی از مسابقه های مهم لیگ حرفه ای هستیم، توقع قهرمانی از تیم ملی ایران در جام جهانی را داریم.
به نظر شما، این یک پارادوکس تاریخی نیست؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی