نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق تیم فوتبال اینتر در یک برنامه زنده تلویزیونی با همسر و مدیربرنامه‌های جنجال‌آفرین مهاجم آرژانتینی نراتزوری درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرورزشی، آنتونیو کاسانو در یک برنامه زنده تلویزیون در ایتالیا واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی به خاطر یک اظهارنظر درباره راه حل برطرف شدن جنجال‌های اخیر در نراتزوری درگیری لفظی پیدا کرد. کاسانو که میهمان برنامه تلویزیونی «تیکی‌تا‌کا» بود به واندا نارا گفت که راه برطرف شدن تنش‌های موجود در باشگاه اینتر در مورد ایکاردی این است که این بازیکن ۲۶ ساله شخصاً به رختکن تیم برود و در مورد همه چیز شفاف‌سازی کند.
اظهارات کاسانو به مذاق نارا خوش نیامد و او را مجاب کرد دفاعی تمام قد از همسر خود انجام دهد، از کسی که از دو هفته قبل به دنبال خلع شدنش از کاپیتانی اینتر دیگر برای این تیم بازی نکرده است.
واندا نارا گفت: در فوتبال بی‌عدالتی‌های فراوانی هست، مثل پنالتی که دیشب برای فیورنتینا گرفته شد (پنالتی جنجالی که باعث گل سوم فیورنتینا در تساوی خانگی ۳-۳ مقابل اینتر شد)، همینطور رویکرد پریشیچ (کسی که ظاهراً جزو منتقدان سرسخت ایکاردی در رختکن اینتر است) و در خانه ماندن ایکاری آن هم در حالی که با تمام وجودش به اینتر خدمت کرده است و حالا به او به چشم یک هیولا نگاه می‌شود، در حالی که اینطور نیست. همه ما دیدیم که پنالتی پریشیچ صحیح بود، اما حرکت بعدش (وقتی که هافبک کروات اینتر با هم‌تیمی‌اش متئو پولیتانو به خاطر انجام شادی گل به سبک ایکاردی برخورد کرد) به بهبود اوضاع و آرام شدن تیم کمکی نکرد. کاپیتان تیم بودن مستلزم احترام قائل شدن برای سایر اعضای تیم است و مائورو در اینتر برای همه احترام قائل است، همینطور برای پیراهن و شخصیت باشگاه.
نارا در ادامه در واکنش به توصیه کاسانو و با اشاره به مصدومیت همسرش گفت: مائورو باید به رختکن برود و مشکلات را حل کند؟ این مزخرفات دیگر بس است. رختکن چیست؟ مرکز فیزیوتراپی؟ او کار نکرده که بخواهد توضیح بدهد. این درام را از خودشان ساخته‌اند.
اظهارات نارا، کاسانویی که خودش سابقه بازی در اینتر دارد را مجاب به دادن پاسخی دیگر کرد. مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا گفت: اینتر دارد برای مقام سومی لیگ می‌جنگد در حالی که منتظر بازگشت ایکاردی است... اینتر در این مقطع به گل‌های او نیاز دارد. او هم نیاز دارد به رختکن برود و موضعش را برای هم‌تیمی‌هایش شفاف سازی کند تا اینکه ماه ژوئن بشود و آن ببیند چه کاری می‌تواند انجام دهد. من می‌گویم که به عنوان یک اینتری، مائورو باید به آن‌هایی که با او مشکل دارند حرف بزند، دست‌شان را بفشارد و تا ماه ژوئن صبر کند و آن وقت هر کاری که خواست انجام دهد. اگر من کاپیتان اینتر بودم و بازوبند را از من می‌گرفتند، دیوانه می‌شدم، اما این هم دلیل نمی‌شود که ما بخواهیم تا ماه ژوئن از بازی برای تیم خودداری کنیم. نه باشگاه نه اسپالتی (سرمربی تیم) هیچ کدام دیوانه نیستند. مشکلاتی وجود دارد، اما باشگاه درباره آن‌ها طوری شفاف‌سازی کرده که به نفع اینتر باشد.
کاسانو در پایان درباره شایعه احتمال پیوستن ایوان راکیتیچ به اینتر هم توضیح داد. وی عنوان کرد: راکیتیچ بازیکن بسیار خوبی است. به نظر من در حرکت پریشیچ هم چیز بدی نبود. من، اما فکر می‌کنم که ایکاردی با «اسلاو‌ها» (مردم منطقه بالکان) مشکل دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی