نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد موفقیت تیمش، اهمیت بیشتری نسبت به موفقیت خودش در امر گلزنی دارد.

به گزارش   خبرورزشی ، آنتونی استوکس از جمله حرفه ای‌ترین مهاجمانی است که به فوتبال ایران آمده و در نیم فصل اول، درخشش فوق العاده‌ای به عنوان یک یار خارجی با پیراهن تراکتورسازی در لیگ برتر داشت. این بازیکن در نیم فصل دوم هنوز موفق به گلزنی نشده، اما مدل فوتبالی که ارائه می‌دهد، مشخص است انگیزه هایش برای زدن گل، بسیار بالاست و عطش جالب توجهی دارد.
در آستانه دیدار مقابل سپاهان، استوکس گفت: «بازی‌ها در نیمه دوم فصل را با قدرت شروع کردیم و منتظر آن هستیم تا اتفاقات بهتری برای تیم مان رقم بخورد. تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و ما نمی‌خواهیم شانسی را از دست بدهیم. عبور از استقلال، انگیزه‌های مان را چند برابر کرده و در کنار تمرین و ریکاوری، از لحاظ روحی هم در سطح خوبی قرار گرفته ایم. شاید تساوی خوبی مقابل سایپا نداشتیم، ولی برای بازی‌های بعدی آماده ایم.»
او اضافه کرد: «تیم ما با بازیکنان ملی پوش و باتجربه و جوانان پرانرژی که دارد، یک تیم منسجم و قدرتمند است، اما نقش هواداران در تیم مان هم قابل توجه بوده و به موفقیت‌های مان کمک کرده است. در بازی‌های خانگی، به شکل خوبی از سوی طرفداران مان مورد حمایت قرار می‌گیریم که این موضوع در ادامه فصل برای همه ما مهم است. با چند مدعی دیگر هم باید در تبریز بازی کنیم و به امتیازات آن دیدار‌ها هم احتیاج داریم. باید با هم، از هر مشکلی عبور کنیم و به هدف مان برسیم. هدف هم مشخص است؛ قهرمانی در این فصل.»
استوکس در نهایت با اشاره به اینکه خودش یکی از شانس‌های بزرگ آقای گلی در این فصل از رقابت‌ها به شمار می‌آید، گفت: «من این شانس را نادیده نمی‌گیرم و وارد چالش آقای گلی شده ام، ولی فقط برای موفقیت تیم و شاد کردن هواداران گل می‌زنم نه موفقیت‌های فردی. امیدوارم بتوانم دوباره گلزنی هایم را شروع کنیم و با هر گل، زمینه ساز پیشرفت تراکتورسازی باشم. این موضوع برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی