۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برخی داوران و ناظران را از فعالیت در یک کانال تلگرامی منع و تهدید به محرومیت کرد.

به گزارش خبرورزشی ، عضو بودن برخی ناظران و داوران فوتبال ایران در کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی به نام آکادمی داوران فوتبال سبب شده است کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال وارد عمل شده و از آنها بخواهند همکاری خود را با این کانال های مجازی قطع و از عضویت در آن خارج شوند و در غیر این صورت از فعالیتشان در مسابقات فوتبال جلوگیری خواهد شد.

برای پیگیری این موضوع با داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفتگو کردیم که او ضمن اعلام دخالت ادمین این کانال در کار کمیته داوران اظهار داشت: متاسفانه ادمین این کانال با وجود کسوتی که در جامعه داوری دارد با تشکیل کانال مذکور در کار کمیته و دپارتمان داوری دخالت می کند و به همین دلیل هیچ داوری نباید در کانال ها و صفحات مجازی که تنها برای دخالت در امور جاری داوری تشکیل شده اند و هدف دیگری ندارند عضو باشند.

او ادامه داد: نام این کانال به گونه ای است که برخی افراد فکر می کنند کانال مذکور زیر نظر آکادمی فوتبال ایران فعالیت می کند اما این کانال و پیج اینستاگرامی هیچگونه مجوزی از فدراسیون فوتبال ندارد. ما هم مانند فیفا و AFC عمل کرده و اجازه نمی دهیم ناظران و داورانمان در کانالی که با اهداف خاص تشکیل شده است فعالیت کنند

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از داوران می خواهیم با خروج از این کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی از ایجاد حواشی احتمالی جلوگیری کنند در غیر این صورت اجازه نمی دهیم آنها در مسابقات فوتبال فعالیت کنند.

رفعتی درباره اینکه چرا در نامه ارسالی به هیئت های استانی از سوی کمیته داوران امضاء ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون دیده نمی شود، گفت: وقتی نامه با امضاء رئیس کمیته و دپارتمان داوری پاراف شده است لزومی به امضاء دبیرکل نیست!

تهدید داوران لیگ برتر به دلیل حضور در یک کانال تلگرامی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی