۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از پاکو آلکاسر گرفته تا منیر الحدادی جوان و این اواخر کوین پرینس بواتنگ همگی در بارسلونا تست شدند تا جای لوئیس سوارس را بگیرند.

جایگزینان احتمالی سوارس در بارسلونا به گزارش خبرورزشی، مهاجم اروگوئه‌ای حالا دیگر ۳۲ ساله شده و رفته رفته باید خودش را آماده خروج از بارسا کند. آبی‌واناری‌ها هم به دنبال جانشین بلندمدت برای لوئیس هستند و همچنان جست‌وجوهای‌شان را در بازار انجام می‌دهند. سوارس در بازی با سویا یک گل زد و آمار گل‌هایش را در این فصل به عدد ۱۶ رساند. لوئیس، اما در مقایسه با سال‌های پیش دچار افت شده و همزمان با بالا رفتن سنش به نظر می‌رسد عمر فوتبالی اش در بارسا رو به انتهاست.

تیمو ورنر
با پیراهن لایپزیش توانست به تیم ملی آلمان برسد و نامی برای خود دست و پا کند. این مهاجم ۲۲ ساله همین حالا از باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد که یکی از آن‌ها به طور حتم بارسلوناست. فقط مشکلی که وجود دارد ترکیب یک مهاجم آلمانی با بازیکنان لاتین بارسلونا نظیر مسی و کوتینیو است. هرچند حضور تراشتگن درون دروازه و تیمو ورنر در خط حمله، بارسلونا را برای آلمانی‌ها جذاب‌تر خواهد کرد.

ریچارلیسون
امسال با نمایش‌های خوبش در لباس اورتون توانست شهرت خود را در فوتبال اروپا سر زبان‌ها بیندازد. این مهاجم برزیلی با سرعت خود توانست در جزیره خیلی زود جا بیفتد و البته گل‌هایش هم باعث شد چشم تیم‌های بزرگ را به خود خیره کند. بارسلونا همیشه برای بازیکنان برزیلی مقصدی خوب بوده و طبیعتاً ریچارلیسون هم از این قاعده مستثنی نیست. ضمناً او در بارسلونا تنها نیست و کوتینیو را کنارش دارد.

مارکوس رشفورد
در زمان لوئی فان‌خال به تیم اصلی یونایتد راه پیدا کرد، در تیم ژوزه مورینیو به تجربه اش افزوده شد و حالا مهاجم نوک اوله‌گنار سولشائر است. مارکوس رشفورد اگرچه وینگر آقای خاص بود، اما پاسخ اعتماد سرمربی جدید را با گل‌هایش در نقش مهاجم اصلی داد. با این حال خیلی‌ها اعتقاد دارند یونایتد مهاجمی شش‌دانگ و باتجربه می‌خواهد. در چنین شرایطی مهاجم تیم ملی انگلیس می‌تواند گزینه بلندمدت جایگزینی سوارس در بارسلونا باشد.

مائورو ایکاردی
این یکی هم مورد توجه رئال مادرید است و هم بارسلونا. مائورو ایکاردی در این سال‌ها که در اینتر بوده با گل‌هایش به خوبی ثابت کرده که آینده ایده‌آلی در فوتبال اروپا و همچنین تیم ملی آرژانتین دارد. با توجه به اینکه ایکاردی در اینتر نمی‌تواند به عناوین تیمی و فردی برسد احتمال ترک باشگاه در پایان فصل زیاد است. مائورو امتحانش را در سطوح بالا به خوبی پس داده و می‌تواند جایگزین به‌موقعی برای جدایی لوئیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی