۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روح الله باقری، مهاجم استقلال درباره شایعاتی که پیرامون او منتشر شده، گفت: بنده اصلا تست دوپینگ نداده ام، چگونه برخی می‌گویند نتیجه دوپینگ من مثبت آمده است؟

واکنش مهاجم استقلال به شایعه دوپینگش
به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، روح الله باقری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره شایعاتی که پیرامون او منتشر شده، گفت: من صبح با پیام‌های زیادی که دریافت کردم متوجه این موضوع شدم. می‌توانید از آقایان ستوده و نوروزی و کمیته ضد دوپینگ سوال کنید که من اصلا تست دوپینگ نداده ام و چگونه برخی می‌گویند نتیجه دوپینگ من مثبت آمده است؟ (اینجا بخوانید)
وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: عدم حضور من در ترکیب استقلال به دلیل تصمیم کادرفنی است و من به این تصمیم احترام می‌گذارم و هر زمان که صلاح بدانند با تمام توان برای پیراهن استقلال به میدان می‌روم و در غیر این صورت نیز در تمرینات شرکت می‌کنم و برای تیم آرزوی موفقیت دارم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در بخش بعدی صحبت‌های خود، تصریح کرد: من به هیچ وجه اهل مصاحبه کردن نیستم و به همین دلیل یک رسانه تصمیم گرفته به این شکل برایم حاشیه درست کند. با مدیر برنامه‌های خود و یک وکیل مشورت نهایی را انجام می‌دهم و قطعا از این رسانه شکایت خواهم کرد تا دوباره دست به چنین اقداماتی نزند. قطعا با حضور در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی از رسانه‌هایی که این اخبار را منتشر کردند، شکایت خواهم کرد.
باقری در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر کمیته ضد دوپینگ اعلام کند که این بازیکن که مخفف نام او ر. ب است، چه کسی است؟ زمانیکه این کمیته نام مخفف اعلام می‌کند یعنی تصمیم ندارد نام کامل را بگوید و نباید برخی رسانه‌ها با بد اخلاقی با آبروی دیگران بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی