نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال فردا بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در تبریز برگزار می‌شود.

پرده اول نمایش فینال لیگ برتر فوتسال در تبریز

به گزارش خبرورزشی، لیگ برتر فوتسال سرانجام به ایستگاه پایانی خود رسید و فردا پنج‌شنبه دیدار رفت فینال این مسابقات در تبریز بین دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

از آن‌جایی که گیتی‌پسند در پایان مرحله گروهی در جدول رده‌بندی بالاتر از مس قرار داشت، در بازی اول فینال میهمان است تا بتواند از امتیاز میزبانی در بازی برگشت بهره ببرد.

گیتی‌پسند یک فصل رویایی را در لیگ برتر داشت؛ این تیم با هدایت رضا لک در مرحله گروهی با ۶۷ امتیاز و با اختلاف نسبت به تیم مس در رده نخست قرار گرفت و سپس در مراحل بعد به ترتیب تیم‌های مقاومت البرز و حفاری اهواز را شکست داد تا راهی فینال شود. البته بازی گیتی‌پسند با حفاری حواشی زیادی داشت به‌خصوص بازی رفت در اهواز که تماشاگران تیم حفاری با پرتاب مواد محترقه، جریان بازی را تحت تاثیر قرار دادند.

یکی از نکات قابل توجه در تیم گیتی‌پسند، تعداد گل‌های بازیکنان این تیم است. مهدی جاوید در حال حاضر با ۳۶ گل زده، آقای گل لیگ است و بعید به نظر می‌رسد بازیکن دیگری در دو بازی باقیمانده به گل‌های او برسد. سعید احمدعباسی دیگر بازیکن تیم گیتی هم ۳۱ گل به ثمر رسانده تا یک آمار رویایی برای این تیم ثبت شود.

در مقابل، تیم مس سونگون مرحله گروهی را با ۵۵ امتیاز و با عنوان دومی به پایان رساند. مس در مراحل پلی‌آف تیم‌های شهروند ساری و سوهان محمد قم را از پیش رو برداشت تا حریف گیتی‌پسند در فینال شود. مس سال گذشته به عنوان قهرمانی رسید و حالا به دنبال دفاع از این عنوان است.

مس این فصل را با سرمربی‌گری حمید بی‌غم آغاز کرد و حتی در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان قهرمانی رسید، اما در ادامه و با تغییرات مدیریتی، اسماعیل تقی‌پور جای بی‌غم را گرفت و نتایج مس دچار نوسان شد. نقطه قوت تیم مس علاوه بر انسجام تیمی، حضور فرهاد فخیم است که به عنوان یک فرمانده، این تیم را از درون سازماندهی می‌کند.

این مسابقه از یک نگاه دیگر، پیش‌بازی تقابل اصفهان و تبریز در لیگ برتر فوتبال هم هست چرا که روز جمعه سپاهان و تراکتورسازی در تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

قرار بود بازی دو تیم مس و گیتی‌پسند روز جمعه برگزار شود، اما به خاطر تداخل این مسابقه با دیدار سپاهان با تراکتورسازی، مسئولان سازمان لیگ تصمیم به تغییر روز مسابقه گرفتند.

باید دید در پایان پرده اول نمایش فینال لیگ برتر فوتسال، کدام تیم سربلند از زمین بیرون می‌آید و می‌تواند گام بلندی برای قهرمانی بردارد. بازی برگشت دو تیم هم روز پنج‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی