۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ما بهترین دروازه‌بان و بهترین مدافعان را در اختیار داریم و با بازگشت بازیکنان مصدوم، شرایط‌مان بهتر از این هم می‌شود.

خبرورزشی/امید یوسفیان؛ پرسپولیسی‌ها برای بازی با صنعت نفت آبادان، دیداری که عصر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، با چند چالش بزرگ مواجه شده‌اند که مهم‌ترین آن، بحث مصدومیت برخی بازیکنان به خصوص در فاز دفاعی است. سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا به همراه شایان مصلح به صورت قطعی به بازی فردا نمی‌رسند، اما شجاع خلیل زاده شاید بتواند با ادامه تمریناتش، خود را به این دیدار حساس برساند. در این شرایط، بار دیگر نگاه‌ها به محمد نادری است تا بتواند جای خالی مدافعان دیگر را پر کند.
*اوضاع برای تو چطور پیش می‌رود؟
تمریناتم را کنار تیم ادامه می‌دهم و تلاش می‌کنم هر روز، پیشرفت بیشتری داشته باشم. در پرسپولیس، فضای زیادی برای پیشرفت همه بازیکنان وجود دارد و من هم می‌خواهم یکی از بازیکنانی باشم که با تمرینات مثبت زیر نظر کادر فنی، به بهترین شرایط فوتبالی‌ام برسم.
*در بازی با نفت مسجدسلیمان، عملکرد خوبی داشتی و نمرات آنالیز بهتری نسبت به دیدار‌های گذشته گرفتی. چه نظری در این مورد داری؟
در آن بازی، شرایط زمین چمن خیلی بد بود. البته بزرگ‌تر‌های تیم در این مورد همه چیز را گفتند ولی با این حال، عملکرد ما به خصوص در خط دفاع خوب بود و توانستیم بار دیگر دروازه را بسته نگه داریم. چه بسا اگر بدشانسی‌ها به سراغ‌مان نمی‌آمد، توانایی کسب پیروزی و گلزنی را هم داشتیم. من هم تلاش کردم بهترین بازی را ارائه بدهم. کادر فنی، آنالیز درستی از نفت مسجدسلیمان در اختیارمان قرار داده بود که این موضوع، کارمان را آسان کرد. من هم در این بازی، بیش از گذشته در ترکیب جا افتادم. امیدوارم هواداران از عملکردم راضی باشند.
*با مصدوم شدن شایان مصلح، شاید از تو بخواهند در سمت چپ خط دفاع بازی کنی. با این پست مشکلی نداری؟
نه اتفاقاً در سال‌های قبل، در تراکتورسازی نیز به عنوان دفاع چپ بازی کردم و تجربیات خوبی از حضور در این پست دارم. ما بازیکن هستیم و باید حرفه‌ای باشیم. برانکو نیز مربی بسیار خوبی است که بر اساس نیازهایش، اقدام به انتخاب بازیکنان در پست‌های مختلف می‌کند. ما باید تمرین کنیم و منتظر دستورات فنی مربیان باشیم. من مشکلی برای بازی در پست‌های دفاع میانی و دفاع چپ ندارم.
*بازی با صنعت نفت آبادان را چطور می‌بینی؟
همه دیدار‌های ما سخت است و باید فقط به فکر شاد کردن هواداران باشیم. پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و در هر بازی، باید با تمام تمرکزی که داریم، به میدان برویم. البته مشکلات تیم زیاد شده، چون تعداد مصدوم‌های تیم‌مان افزایش یافته ولی این موضوع را به عنوان یک بهانه قبول نمی‌کنیم. همه بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران، قهرمانی سوم را می‌خواهند و باید از یکدیگر حمایت کنیم تا به این قهرمانی برسیم.
*فکر می‌کنی تا پایان فصل، خط دفاع پرسپولیس در چند بازی می‌تواند کلین‌شیت کند؟
به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فقط دنبال نشان دادن انگیزه‌های‌مان در بازی‌ها هستیم. می‌خواهیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و در این صورت، تعداد کلین‌شیت‌ها هم بالا می‌رود. ما بهترین دروازه‌بان و بهترین مدافعان را در اختیار داریم و با بازگشت بازیکنان مصدوم، شرایط‌مان بهتر از این هم می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی