۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسولیس به خبرورزشی گفت: با تعصب و غیرت بازی کردن می‌تواند یکی از دلایل زیاد شدن تعداد مصدومان پرسپولیس باشد.

به گزارش خبرورزشی، سال ۹۷ برای محسن ربیع‌خواه چندان خوش‌یمن نبود. هافبک دفاعی مورد علاقه برانکو که همیشه از او به عنوان آنگولو کانته (ستاره خط میانی چلسی) خود نام می‌برد، رباط صلیبی پاره کرد و مدت‌ها خانه‌نشین شد. طفلکی ربیع‌خواه پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و در بازگشت هم دوباره دچار بدشانسی شد. او در کمپ اسپایر از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و...
شنیدیم شماره ۱۸ بی‌حاشیه پرسپولیس تا بعد از عید نوروز نمی‌تواند در مسابقات رسمی شرکت کند. به همین بهانه با محسن ربیع‌خواه تماس گرفتیم که بحث به جا‌های دیگری کشیده شد؛
*ظاهراً بدشانسی‌های تو تمامی ندارد؟
والله چه بگویم؟ خودم هم خسته شدم ولی ان‌شا‌الله به زودی برمی‌گردم و به تیم کمک می‌کنم.
* شنیدیم بعد از عید نوروز برای بازی در ترکیب پرسپولیس آماده خواهی شد؟
نه، این‌طوری هم نیست. متأسفانه مصدومیت همسترینگ گول‌زننده است. احساس می‌کنی مشکلی نداری و برمی‌گردی با قدرت تمرین می‌کنی که دوباره مصدوم می‌شوی!
* اتفاقاً با سیدجلال حسینی هم که صحبت می‌کردیم درباره مصدومیت همسترینگ خودش همین حرف را می‌زد.
بله، به همین خاطر تصمیم گرفتم دیگر ریسک نکنم. استراحت می‌کنم تا این مصدومیت به طور کامل رفع شود. البته استراحت که نه، در واقع زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم تمرین می‌کنم. می‌خواهم این بار که برگشتم دیگر مصدوم نشوم.
* راستی در نظرسنجی برنامه ۹۰ به سیدجلال رأی دادی؟
من اصلاً برنامه ۹۰ نگاه نمی‌کنم!
* چرا؟!
برنامه ۹۰ خیلی دیر پخش می‌شود و من هم عادت دارم زود بخوابم. به همین خاطر نمی‌توانم این برنامه را تماشا کنم.
* امروز (سه‌شنبه) ما تیتر زدیم بیمارستان پرسپولیس! نظری نداری؟
این هم از بدشانسی ماست.
* اما اغلب بازیکنان پرسپولیس فشردگی مسابقات شما را دلیل این موضوع می‌دانند. درست است؟
چه بگویم؟ به هر حال ما فصل فشرده و دشواری را به خاطر بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس پشت‌سر گذاشتیم. همه بچه‌ها هم با تعصب و غیرت فراوان شرایط را تحمل کرده و با تمام وجود بازی کردند. این هم می‌تواند یکی از دلایل زیاد شدن تعداد مصدومان پرسپولیس باشد.
* پنج‌شنبه هفته جاری پرسپولیس با تیم سابقت بازی دارد. به دیدار با نفت آبادان که می‌دانیم نمی‌رسی؟
بله، متأسفانه به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستم. دوران خوبی در نفت آبادان داشتیم. آنجا مردمانی دوست‌داشتنی و علاقه‌مند به فوتبال دارد که بسیار قابل احترام هستند.
* فکر می‌کنی نتیجه این بازی چه شود؟
بازی راحتی نیست، اما ان‌شا‌الله با حمایت هواداران پرسپولیس و تلاش و همت بچه‌ها ۳ امتیاز این دیدار را خواهیم گرفت. ما برای دفاع از قهرمانی و ماندن در کورس مدعیان به این برد نیاز مبرم داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی