نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تکذیب مذاکره این اداره با گزینه‌های مطرح‌شده سرمربیگری سپیدرود گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان ازنظر قانونی توانایی مالکیت و اداره سپیدرود را ندارد.

به گزارش خبرورزشی، سعید علی‌پور با اشاره به وضعیت سپیدرود رشت پس از استعفای شفاهی علی کریمی با اشاره به گزینه‌های مطرح‌شده به‌عنوان کاندیدا‌های سرمربیگری سپیدرود گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان ازنظر قانونی نمی‌تواند تیم سپیدرود رشت را در اختیار بگیرد، انتخاب سرمربی و مالک جدید بر عهده اداره کل نیست.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان انتخاب سرمربی و مالک برای یک تیم خصوصی نیست خاطرنشان کرد: در ماجرای مالکیت تن زاده به دلیل اینکه اداره کل به‌عنوان «حکم» بوده در ماجرای مالکیت ورود کردیم، در حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به‌هیچ‌وجه به دنبال انتخاب سرمربی و مالک برای سپیدرود نبوده و هرگونه مذاکره‌ای را تکذیب می‌کنیم.
وی با اشاره به دیدار حساس سپیدرود مقابل استقلال خوزستان گفت: سپیدرود با کمک هوادارانش در این دیدار می‌تواند به پیروزی دست‌یافته و لیگ را امیدوارتر دنبال کند، استقلال خوزستان قعرنشین لیگ بوده و کسب سه امتیاز مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی