۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: برای فدراسیون و سازمان لیگ احترام زیادی قائل هستم، ولی واقعاً چرا ما باید هر ۴ روز یک بار بازی کنیم؟

طاهری: تا آخر اسفند باید داخل هواپیما باشیم!
به گزارش خبرورزشی، استقلال امروز جدالی حساس مقابل فولاد خوزستان دارد، ولی آنچه بیژن طاهری را بیشتر نگران کرده فشردگی مسابقات است. مسئله‌ای که می‌تواند به بازیکنان آسیب زده و باعث آسیب‌دیدگی آن‌ها شود.
* بعد از ۲ برد خوب خانگی حالا در اهواز با فولاد بازی دارید. این مسابقه را چطور می‌بینید؟
فشار زیادی روی تیم ماست. نه فقط روی استقلال بلکه به پرسپولیس و ذوب‌آهن هم خیلی فشار می‌آید. به نظرم فولاد مثل ذوب‌آهن است و الدحیل هم شبیه فولاد. از بابت کیفیت کار نمی‌گویم بلکه منظورم این است که باید تمام رقبا را مغلوب کنیم. البته شرایط به گونه‌ای است که بازی به بازی بهتر می‌شویم و این نقطه قوت بزرگی برای ماست.
* به فشار روی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اشاره کردید. بعضی کارشناسان معتقدند وقتی در پایان فصل نه جام جهانی است و نه جام ملت‌های آسیا چرا لیگ برتر باید با چنین فشردگی دنبال شود؟
برای فدراسیون و سازمان لیگ احترام زیادی قائل هستم، ولی واقعاً چرا ما باید هر ۴ روز یک بار بازی کنیم؟ پرسپولیس و ذوب‌آهن هم همین‌طور. این‌طوری در حق نمایندگان ایران اجحاف می‌شود. تازه مشکل استقلال حادتر است، چون گروه‌مان از گروه پرسپولیس و ذوب‌آهن هم دشوارتر است. همین الان ببینید ما بعد از بازی با فولاد باید سریع به تهران برگردیم و راهی قطر شویم. پس از آن هم همین‌طور و این داستان تا اردیبهشت ادامه دارد. مخصوصاً در اسفند که تا آخر باید در هواپیما باشیم. الان در بازی با فولاد و الدحیل، روزبه چشمی را هم نداریم. البته ظاهراً این برنامه از ماه‌ها قبل تدوین و روی آن توافق شده است.
* چرا روزبه چشمی کارت‌هایی می‌گیرد که کاملاً غیرفنی است و به دلیل پرخاشگری اخطار می‌گیرد؟
روزبه بازیکن فوق‌العاده زحمتکش و توانمندی است که اصلاً برای تیم کم نمی‌گذارد، ولی گاهی اوقات بازیکنان داخل زمین خیلی تحت فشار قرار می‌گیرند و کار‌هایی می‌کنند که هم به خودشان لطمه می‌زنند و هم باعث ضربه خوردن کل تیم می‌شوند. البته هیچ عمدی در کار نیست، ولی به هر حال ضرر می‌کنیم.
* برسیم به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا.
هر سه تیم همگروه‌مان قوی هستند، ولی این‌طوری نیست که استقلال هم دست و پا بسته باشد. مگر فصل قبل همین تیم‌های قدرتمند نبودند؟ مگر پارسال الهلال خوب نبود؟ همه دیدند که مقتدرانه به عنوان تیم اول صعود کردیم. مطمئن باشید این فصل هم مانند فصل گذشته شگفتی‌ساز می‌شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی