نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: نه‌ تنها هدایتی، بلکه افراد زیادی به ما کمک مالی کردند ولی از هیچ‌کدام نپرسیدیم پول را از کجا آوردید.

به گزارش خبرورزشی، در حاشیه جلسه دادگاه حسین هدایتی، پای باشگاه پرسپولیس نیز به میان آمد و این موضوع مطرح شد که بعد از شهرآورد بزرگ پایتخت که با برتری ۴ بر ۲ سرخپوشان به اتمام رسید، هدایتی ۴۰۰ سکه به بازیکنان پرسپولیس هدیه کرد. مدیرعامل باشگاه در آن زمان، علی‎اکبر طاهری بود.
به همین بهانه با طاهری تماس گرفتیم. او در ابتدا گفت: «من در حال حاضر، طاهری خالی هستم نه طاهری مدیرعامل پرسپولیس، اما شک نکنید تمام اقداماتی که داشتیم، کاملاً قانونی بود. تمام صورتحساب‌هایی که ارائه دادیم، مورد تأیید حسابرسی ارگان‌های مختلف رسید و کوچک‌ترین نقصی نداشت.»
او اضافه کرد: «من در یک برنامه تلویزیونی با سند و مدرک ثابت کردم چه اتفاقی برای آن سکه‌ها رخ داد. ما ۴۰۰ سکه را فروختیم و به پول تبدیل کردیم؛ سپس این پول را به حساب خزانه دولت ریختیم و از آنجا، به صورت کاملاً قانونی به بازیکنان پاداش دادیم. از سوی دیگر، دلیلی هم نداشت که بپرسیم آقای فلانی، شما این پول‌ها را از کجا آوردید؟ نه‌ تنها هدایتی، بلکه افراد زیادی به ما کمک مالی کردند ولی از هیچ‌کدام نپرسیدیم پول را از کجا آوردید. در باشگاه، پول اول به حساب خزانه دولت می‌رفت و سپس تقسیم می‌شد. شما باید از مدیران کنونی باشگاه بپرسید چه سیاستی در قبال شرایط امروز دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی