۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سانتیاگو سولاری اعتقاد دارد رئال‌مادرید با وجود شکست برابر بارسلونا با افتخار از جام حذفی کنار رفته است.

به گزارش خبرورزشی، سانتیاگو سولاری پس از شکست 3 بر صفر خانگی رئال مادرید مقابل بارسلونا در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و ناکامی شاگردانش در صعود به فینال این رقابت‌ها (با قبول شکست 4 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت)، به خبرنگاران گفت: فوتبال یعنی سلطه بر حریف. با جدیت و انرژی بازی کردیم اما قدرتمند نبودیم. با سربلندی از رقابت‌ها حذف شدیم اما بابت ضربه سنگینی که خورده‌ایم ناراحتیم.

سولاری که شاگردانش شنبه شب دوباره در لالیگا میزبان بارسلونا خواهند بود، افزود: امیدوارم تمام بازیکنانی که برای این بازی موفق به تمرین نشدند، برای بازی بعدی آماده شوند. در فوتبال باید خیلی سریع تجدید قوا کنید چون بازی بعدی ممکن است ما را به مشکل بیندازد. این بازی را با افتخار باختیم اما صحبت کردن از عدالت یا بی‌عدالتی در فوتبال سخت است. به بارسلونا تبریک می‌گویم چون شایستگی صعود به مرحله بعد را داشت. بحران؟ این بازی فینال نبود، بلکه نیمه نهایی بود. ما این بار نتوانستیم به هدف‌مان برسیم پس یک بار دیگر تلاش‌مان را می‌کنیم.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها درباره احساس شخصی خود نسبت به شکست تیمش اظهار داشت: به نظر من رئال مادرید با افتخار حذف شد. با افتخار بازی کردیم. بر حریف مسلط نبودیم و بالعکس آنها بر بازی سلطه داشتند. می‌خواستیم به فینال برسیم و برای این کار هم کلی زحمت کشیدیم. هر چه در توان‌مان بود گذاشتیم و یک بازی جدی و خلاقانه هم ارائه کردیم اما از بابت نرسیدن به فینال ناراحتم.

سولاری در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش شنبه می‌تواند انتقام این شکست را از بارسلونا بگیرد، عنوان کرد: این سؤال عجیبی است. همه بازیکنان ما در پیروزی و شکست تمام تلاش‌ خود را می‌کنند. فوتبال یک ورزش گروهی است.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره وینیسیوس و برخورد مشکوکی که در محوطه جریمه میان روی او صورت گرفت و داور آن را پنالتی تشخیص نداد گفت: عملکرد وینیسیوس می‌تواند ارتفا پیدا کند. او با گذر زمان و تمرینات بیشتر پخته‌تر می‌شود. پنالتی؟ من درباره این موضوع هیچ نظری نمی‌دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی