۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارنستو والورده می‌گوید برتری بارسلونا برابر رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکوی نیمه‌نهایی جام حذفی با وجود نقص‌هایی در بازی تیمش رقم خورده است.

به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و صعود به فینال کوپا دی‌ری، اعتراف کرد که بازی مردانش با مشکلاتی همراه بوده است.

والورده گفت: در نیمه اول رئال مادرید تیم برتر میدان بود و ما در فاز هجومی قدرت کافی نداشتیم. در نیمه اول نتوانستیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم و در مناطق تعیین کننده زمین بازی ضعیف‌تر از حریف نشان دادیم که این می‌توانست به بهای گل خوردن برای ما تمام شود. در این مسابقه یک بازی کامل و بی‌عیب و نقص ارائه نکردیم و من باید به این موضوع اعتراف کنم. در این بازی سه گل زدیم در حالی که به اندازه کافی برای زدن گل موقعیت نداشتیم. گاهی اوقات هم اوضاع برعکس است و با وجود داشتن کلی موقعیت به گل نمی‌رسیم.

سرمربی سابق تیم اتلتیک بیلبائو افزود: فوتبال همین است و گاهی اوقات شانس تعیین کننده است. در بازی قبلی‌مان مقابل لیون در لیگ قهرمانان 25 بار موقعیت ایجاد کردیم اما هیچ یک از آنها به گل تبدیل نشد و به خاطر آن می‌گفتند که دچار بحران شده‌ایم.

والورده در تمجید از لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که برخلاف بازی‌های کم فروغش در هفته‌های گذشته، دو گل از 3 گل کاتالان‌ها را مقابل رئال مادرید به ثمر رساند گفت: سوارس یک بازیکن گلزن است که همیشه در خدمت تیم بوده است. او همیشه جنگنده و با انگیزه برای به ثمر رساندن گل تلاش خود را انجام داده است.

سرمربی بارسلونا درباره مصاف دوباره تیمش با رئال مادرید که شنبه هفته آینده در خانه حریف و در لالیگا برگزار خواهد شد تأکید کرد: بازی شنبه شب برای ما همانقدر اهمیت دارد که پیش از برد امشب‌مان داشت و باید برای بردن آن بازی سریعاً تجدید قوا کنیم. همه ما برای قهرمانی در لالیگا انگیزه داریم.

والورده در پاسخ به این سؤال که آیا قهرمانی بارسلونا در جام حذفی به خاطر حذف کردن رئال مادرید برای این تیم ارزش بیشتری نسبت قهرمانی‌هایش در سال‌های گذشته خواهد داشت، تأکید کرد: این بازی اهمیت فراوانی داشت و برنده آن روحیه خواهد گرفت. با این حال هنوز قهرمان نشده‌ایم و یک فینال را پیش‌رو داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی