نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان دغدغه مالی ندارند و همه چیز خوب است.

به گزارش   خبرورزشی ، ایرج عرب پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: خداراشکر که 3 امتیاز را گرفتیم اما درباره داوری هیچ وقت صحبت نمی‌کنم.

وی با اشاره به تمدید قرارداد دو ساله بشار رسن با سرخپوشان درباره دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور گفت: انشاءالله در این بازی هم مشکلی نخواهیم داشت. تیم روز به روز منسجم‌تر می‌شود و ایده‌آل‌تر بازی می‌کند. انشاءالله در آنجا هم موفق‌ خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بلیط‌فروشی مسابقات تصریح کرد: این بحث نیازمند راهکار است تا هواداران به عنوان صاحبان اصلی باشگاه در آرامش و شرایط خوبی به ورزشگاه بیایند و همین‌طور باشگاه هم درآمدزایی خودش را داشته باشد. می‌خواهیم به سمت کارت هواداری برویم که با صدور این کارت‌ها خیلی از مشکلات حل خواهد شد. می‌توانیم با این کارت‌ها، بلیت‌های مترو و اتوبوس را با تخفیف به هواداران ارائه کنیم و خدمات دیگری به آنها بدهیم.

عرب درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان دغدغه مالی ندارند و همه چیز خوب است. قرار است درصدی در چند روز آینده باز هم به بازیکنان پرداخت شود.

وی درباره تغییر تاریخ بازی‌های هفته بیست و یکم عنوان کرد: در این باره جلسه‌ای با بهاروند و فتاحی در سازمان لیگ داشتیم و توضیحاتمان ارائه کردیم. آنها گفتند که در این باره تصمیم نهایی را می‌گیرند اما درباره تاریخ‌هایی که اعلام شده اطلاعی ندارم. سازمان لیگ هنوز تاریخی اعلام نکرده و فعلا شرایط قبلی حکمفرماست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت هیئت مدیره این باشگاه تصریح کرد: این موضوع را باید از روابط عمومی وزارت ورزش سوال کنید چرا که آنها این موضوع را بهتر می‌دانند.

عرب درباره مدیرعاملی خودش در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: مدیرعاملی زمانی رسمیت پیدا می‌کند که اولین جلسه هیئت مدیره برگزار شود.

وی درباره اینکه لباس‌های علیرضا بیرانوند اسپانسرمتفاوتی نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس دارد، گفت: مگر بیرانوند لباس متفاوتی می‌پوشد؟ همه بازیکنان باید لباس اسپانسر تیم را بر تن کنند و هیچ‌کس نمی‌تواند برند دیگری بپوشد. اگر لباس او متفاوت است باید تغییر پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی