نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو خیلی خوب بازیکنانش را برای حضور در لیگ برتر, جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دسته‌بندی کرده است.

به گزارش  خبرورزشی ، محمدرضا زادمهر درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی داشت و توانست به خواسته‌اش برسد. پرسپولیس جدا از گلی که به ثمر رساند چند موقعیت خوب دیگر را هم داشت که نتوانست به گل تبدیل کند.
وی ادامه داد: مهم این بود پرسپولیس به ۳ امتیازی که نیاز داشت دست پیدا کرد، چرا که این تیم در ۳ جام شرکت دارد و این یعنی کار سختی در پیش خواهد داشت. برانکو خیلی خوب بازیکنانش را برای حضور در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دسته‌بندی کرده است و از آن‌ها استفاده می‌کند.
زادمهر یادآور شد: پرسپولیس مقابل صنعت نفت بازی را خیلی خوب شروع کرد، البته صنعت نفت هم تیم خیلی خوبی بود، اما پرسپولیس به غیر از گلی که زد می‌توانست چند بار دیگر دروازه حریف را باز کند.
پیشکسوت پرسپولیس راجع به دیدار سه‌شنبه آینده این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: در این مسابقات بازی اول خیلی مهم است و می‌تواند برای پرسپولیس شروع حرکتی باشد که منجر به تکرار موفقیت فصل گذشته شود. امیدوارم پرسپولیس و البته سایر نمایندگان ایران قدم اول‌شان را محکم بردارند و با قدرت این لیگ را آغاز کنند.
زادمهر درباره اینکه آیا بازیکنان جدید پرسپولیس با این تیم هماهنگ شده‌اند یا خیر، گفت: یکی از عیوب جذب بازیکنان جدید این است که زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند، اما با توجه به اینکه پرسپولیس امسال باید در سه جام به میدان برود، این می‌تواند خیلی مفید باید، چرا که تعداد بازی‌های این تیم زیاد می‌شود و برانکو به بازیکنان بیشتری برای میدان دادن احتیاج خواهد داشت. اضافه شدن بازیکنان جدید باعث شده دست برانکو برای حضور در سه جام باز باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی