نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سانتیاگو سولاری، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال رئال مادرید از آمادگی تیمش برای رویارویی مجدد با بارسلونا سخن گفت.

به گزارش   خبرورزشی ، سانتیاگو سولاری که شاگردانش پس از شکست 3 بر صفر چهارشنبه شب تیم تحت‌هدایتش مقابل بارسلونا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و حذف از گردونه این رقابت‌ها، فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای آبی‌واناری‌ها هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما دوباره روی پاهای خودمان ایستاده‌ایم و می‌خواهیم امتیازات بازی‌های پیش‌رو را به دست بیاوریم. سرنوشت ما را دوباره مقابل بارسلونا قرار داد و ما با همان روحیه و اشتیاقی که در بازی قبلی داشتیم به مصاف آنها خواهیم رفت و تلاش در بهبود و حفظ کاری که می‌توانیم انجام دهیم، خواهیم کرد. باید به بازی پیش‌روی‌مان فکر کنیم. ما باید روی بازی با بارسلونا و کسب امتیازات این بازی تمرکز کنیم.

وی در مورد ستاره جوان تیمش نیز اظهار داشت: دوست دارم نکات مثبت بازی بازیکنان را ببینم. وینیسیوس جونیور هم از آن دست بازیکنانی است که نکات مثبت زیادی دارد که می‌توان به توانایی، کیفیت بازی، از خودگذشتگی، تمایل به یادگیری و کنار آمدن با فشار موجود اشاره کرد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها همچنین در خصوص وضعیت هافبک تیمش یادآور شد: ایسکو به دلیل مصدومیت 18 روز به دور از میادین بود و 4 یا 5 روزی می‌شود که به شرایط بازی بازگشته است. او در تمرینات خوب کار کرده و در این بازی در دسترس‌مان است.

سولاری تصریح کرد: فردا این فرصت را داریم تا تمامی موقعیت‌های خودمان را تبدیل به گل کنیم، موقعیت‌هایی که در بازی چهارشنبه موفق نشدیم از آنها استفاده کنیم. ما دوباره ایستاده‌ایم و می‌خواهیم فاصله خودمان را در جدول با بارسلونا کم کنیم.

سولاری در خصوص جریمه دو جلسه‌ای که کمیته انضباطی یوفا برای سرخیو راموس بابت دریافت کارت زرد عمدی در نظر گرفته، یادآور شد: امروز این موضوع را ارزیابی نخواهم کرد چون ما در حال حاضر در لیگ بازی داریم. دوشنبه در مورد این موضوع با یکدیگر صحبت خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره وضعیت چند بازیکن دیگر تیمش گفت: گرث بیل از زمانی که از مصدومیت بازگشته در هر بازی برای رئال به میدان رفته و گل‌هایی هم برای ما به ثمر رسانده است. در مورد مارسلو هم باید بگویم که همه ما می‌دانیم که او چه معنا و مفهومی برای تیم دارد. آسنسیو هم از زمانی که از بند مصدومیت رهایی یافته، برای تیم بازی کرده و در آمسترادام هم مقابل آژاکس گلزنی کرد و ما در شرایط ایده‌آلی قرار داد. تمامی بازیکنان مهم هستند و تنها بازیکنانی که در ترکیب قرار می‌گیرند، مهم نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی