۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت تیراندازی‌باکمان استان همدان گفت: بانوی تیرانداز همدانی در مسابقات مرحله چهارم رنکینگ کشوری تیراندازی‌باکمان کشور به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرورزشی،حمیدرضا یاری با اشاره به قهرمانی بانوی تیرانداز همدانی در مسابقات رنکینگ کشوری اظهار داشت: مسابقات مرحله چهارم (پایانی) رنکینگ کشوری داخل سالن در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور ۲۳۰ کماندار از ۲۲ استان روز گذشته در اصفهان به پایان رسید.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیراندازان همدانی برای رفتن به روی سکو با حریفان قدرتمند خود دو روز به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: در رشته ریکرو بانوان مهناز قره‌باغی تیرانداز خوش‌آتیه همدانی موفق شد با شکست حریفان خود بر سکوی قهرمانی بایستد.

یاری خاطرنشان کرد: همچنین مهگل صدوقی دیگر بانوی همدانی نیز در این رقابت‌ها در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی با اشاره به عملکرد هیئت تیراندازی‌باکمان در سال ۹۷ بیان کرد: با تلاش مربیان و هیئت‌رئیسه تیراندازی‌باکمان استان همدان سال ۹۷ یکی از بهترین سال‌های تیراندازی‌باکمان استان همدان بود و توانستیم مقام‌های بسیار خوبی را در مسابقات کشوری کسب کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: در بحث میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور و میزبانی از اردو‌های تیم ملی نیز عملکرد مثبتی داشتیم و میزبانی از المپیاد نخبگان ورزشی در رشته تیراندازی‌باکمان یکی از میزبانی‌ها بسیار درخشان ما بود.

یاری با اشاره به برنامه‌ها و سیاست هیئت تیراندازی با کمان در سال ۹۸ گفت: به دنبال میزبانی‌های فراملی در استان همدان هستیم و درخواست خود را به ریاست فدراسیون داده‌ایم و امیدواریم شاهد برگزاری رویداد‌های بزرگ ورزشی در همدان باشیم.

وی یادآور شد: یکی دیگر از سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی ما توجه به جذب بیشتر ورزشکاران در رده‌های پایه به ویژه رشته مفرح تیراندازی‌باکمان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی