نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قراردادی که استن کریستنسن پدرِ آندریاس کریستنسن با باشگاه چلسی در سال 2012 بسته برای این باشگاه دردسرساز شده است.

به گزارش خبرورزشی، اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی پرداخت مبلغی به صورت غیرقانونی به پدرِ آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی از سوی این باشگاه است.

روزنامه «سان» خبر داد، باشگاه چلسی به‌دلیل مبلغی که در سال 2012 برای انتقال آندرس کریستنسن به پدر او پرداخت کرده دچار دردسر شده است. اسنادی در این باره کشف شده که نشان می‌دهد دقیقاً در همان زمانی که کریستنسن به باشگاه چلسی پیوست پدرش هم به‌عنوان یک استعدادیاب در این باشگاه مشغول شده است.

یک منبع آگاه در این باره گفته است: «قراردادی برای مشاوره با پدر کریستنسن آن زمان برای 4 سال بسته شده که برای آن ماهیانه 11400 پوند و برای 4 سال مبلغ 650 هزار پوند به او پرداخت شده است. شروع این قرارداد هم یکم جولای 2012 در همان روزی بوده که آندریاس به چلسی پیوسته است.»

یک روزنامه دانمارکی هم با انتشار مدارکی در این باره مدعی شد این قرارداد در حالی بسته شده که استن کریستنسن هیچ کاری برای باشگاه چلسی انجام نداده و به کارش در باشگاه بروندبی که مربی دروازه‌بان‌ها بود، ادامه داده است. این پرونده دردسر جدیدی برای باشگاه چلسی در عقد قرارداد با بازیکنان جوان است در حالی که چندی پیش برای 2 پنجره نقل‌‌وانتقالاتی از سوی فیفا محروم شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی