۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: چهار کاراته‌کای شایسته و ارزنده استان در ترکیب تیم ملی کاراته برای شرکت در لیگ جهانی کاراته وان راهی اتریش شدند.

۴ کاراته‌کا‌ی کرمانشاهی عازم رقابت‌های جهانی کاراته‌وان اتریش شدند

به گزارش خبرورزشی، ناصر محمدصالحی اظهار داشت: کاراته‌کا‌هایی که دارای امتیاز و رتبه بالا هستند اجازه حضور در لیگ جهانی کاراته وان (سری آ) در سالزبورگ اتریش را دارند.

وی به حضور چهار کاراته‌کای کرمانشاهی در این دوره از رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: حضور چهار کاراته‌کا از استان کرمانشاه در قالب تیم ملی حاضر در بالاترین سطح لیگ جهانی کاراته نشان از توان بالای ورزش کاراته در استان کرمانشاه دارد.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با اشاره به اسامی ورزشکاران شرکت‌کننده افزود: سعید احمدی در ۷۵-، مهدی خدابخشی و احسان حیدری در ۸۴- و سامان حیدری در ۸۴+، چهار نماینده شایسته و ارزنده استان در قالب تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران حاضر در این مسابقات هستند.

وی زمان برگزاری مسابقات را از ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه جاری اعلام و بیان کرد: حضور در سطح اول کاراته به صورت مستمر نیازمند حمایت مالی است و امیدواریم از این کاراته‌کا‌ها حمایت لازم صورت گرفته و آن‌ها با موفقیت در رقابت‌های لیگ جهانی، جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

محمدصالحی یادآور شد: استان کرمانشاه همواره یکی از قطب‌های کاراته در سطح کشور است و در صورت حمایت از کاراته این استان، می‌توان زمینه لازم برای حضور قهرمانان موفقی که دارای رنیکنگ در سطح جهانی هستند را فراهم آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی