نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از آزمایش موفقیت آمیز سامانه VAR در مسابقه این هفته تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت خبر داد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داوود رفعتی در خصوص نخستین آزمانش آفلاین VAR در رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه آزمایش این سامانه به صورت پخش تلویزیونی تجربه موفقی بود که از هر نظر به خوبی انجام شد. تنها نقص و مشکل موجود کم بودن تعداد دوربین هاست که در این خصوص باید نشست مشترکی با نمایندگان صدا و سیما داشته باشیم و تعداد دوربین‌ها را افزایش بدهیم تا شرایط بهتر شود. در اینصورت دیگر هیچ مشکلی برای اجرای VAR نخواهیم داشت. بر همین اساس مکاتبات لازم با فیفا صورت می‌گیرد و در صورت دریافت مجوز می‌توانیم در اولین بازی که احتمالا مسابقه شهرآورد خواهد بود این سیستم را برای نخستین بار به اجرا بگذاریم.
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص قضاوت داوران در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر گفت: شاهد قضاوت‌های بسیار خوبی بودیم که یکی از بهترین‌های آن‌ها در مسابقه حساس تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان روی داد. بهترین انتخاب ممکن را برای این بازی داشتیم و داوری را انتخاب کردیم که از تجربه کافی برخوردار بود. هر دو گل به شکل کاملا درست ثبت شد و خطا‌های منجر به گل‌ها نیز درست بود.
رفعتی در پایان گفت: قضاوت داوران در تمامی مسابقات این هفته قابل قبول بود و باید بگویم هیچ اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه مسابقات از سوی داوران دیده نشد و اگر اشتباهات جزئی هم در بعضی از بازی‌ها وجود داشته در نتیجه اثرگذار نبوده که اینگونه اشتباهات در فوتبال طبیعی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی